Gå til innhold

Half-Life: Ikke mulig å spille HL2 når nettet er nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte HL2 på dvd før idag og installerte og registerte og sånt og spilte i en times tid. Men nå ikveld får jeg ikke til å spille fordi serverne er nede eller noe sånt. vil det si at hver gang dette skjer så funker ikke hl2 som et annet onlinespill? I såfall veldig teit. Har lest de andre trådene men det så ut som var folk som ikke hadde fått fulført registreringen eller aktiveringen eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes å ha hørt at man bare trenger net for å aktivere. Så det betyr at man kan spille

det offline så mye man vil, etter at man har aktivert. :) (Dette er dog bare noe jeg

har hørt).

Endret av Rafael
Skrevet

Ja det er eventuelt bare å åpne dvd-boksen og lese teksten rett innenfor under "Steam Requirements and offline mode" da for faen!

Ja jeg får vel skrive opp det det står da:

A STEAM account is required to play HalfLife 2 and an internet connection is required to activate and use your STEAM account. During installation you will be prompted to create your Steam accound and to validate your cd key. Once this is complete you can play HalfLife 2. An "offline mode" will also be aveliable if the "Remember my Password" box is checked on the Steam loginscreen.

Offline mode will not be aveliable and and internet connection will be required if:

- You do not select the "Remember my Password" option in the login screen!

- You choose to log in as a different user.

- You check "Dont save account information on this computer" on the Steam Account settings screen

Så det ... :hrm:

Skrevet

Du må bare ha vært tilkoplet steam en eller annen gang først.. samme om det ar i forrige uke el.l. men du må bare ha den på off-line mode hvis du ikke har internettilgang. (99% sikker..)

Skrevet

Spillet mitt fungerte knall i går kveld. Kunne spille i "off-line mode" uten problemer.

Men så skulle jeg prøve å laste ned HL:S. Da klarte jeg ikke å logge meg på steam. Og siden jeg ikke fikk logge meg på steam fikke jeg heller ikke lov til å spille i offline-mode lenger. Nå vil steam ikke la meg spille HL2 i offine-mode før jeg har logget meg på steam. :no:

Skrevet

Ja jeg har lest det som står på pakken og på steampowered, men dette funka ikke for meg. det stod feilmelding om at "no account information stored on this computer" selv om jeg hadde checka ut "Remember my password" boxen. Men likevel måtte jeg skrive Passord hver gang. Tror dette var problemet. Burde vel tatt med dette første gang jeg posta denne tråden hehe. Men nå har den plutselig begynt å huske passordet likevel, så kanskje det funker nå, skal prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...