Gå til innhold

Antec Super LanBoy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aspire Blå med plexi, det er 2 sata strømuttak på den! :)

Men det koster bare 12,- for et adapter da.. såå.. hihi :p

overklokking.no skriver nå at det ikke er noen der.

 

Tror ikke jeg gidd å kjøpe en strømforsyner som ikke har SATA, hovorfor skal jeg det når jeg skal ha en med. Må jo finnes andre som er like gode, med SATA vell å merke.

Men den 500w så kul ut :p

Lenke til kommentar
Jeg har aspire Blå med plexi, det er 2 sata strømuttak på den! :)

Men det koster bare 12,- for et adapter da.. såå.. hihi :p

overklokking.no skriver nå at det ikke er noen der.

 

Tror ikke jeg gidd å kjøpe en strømforsyner som ikke har SATA, hovorfor skal jeg det når jeg skal ha en med. Må jo finnes andre som er like gode, med SATA vell å merke.

Men den 500w så kul ut :p

Det er iallefall sata på min!?

Lenke til kommentar

støyen er veldig bra i mine ører. To 120 mm vifter som kjøler bra og støyer lite. Jeg er faktisk veldig fornøyd med det kabinettet. Stilerent, ikke noe "fjortiss" gadgets. Og på PSU: hvorfor ikke gå for Tagan 480W? har hørt veldig mye bra om den. Har selv Antec Truepower og er fornøyd med den også... Der har du to forslag... :thumbup:

Lenke til kommentar

Sover med maskinen 1 meter fra, og jeg velger å slå den av. Men det er ikke umulig å sove med den, litt irriterendes med det blå LEDet i vifta forran. Men visst du kobler en bryter på de to 120mm viftene, så du kan slå de av når du trenger stillhet, så tror jeg støyen blir overkommelig.

Lenke til kommentar
Sover med maskinen 1 meter fra, og jeg velger å slå den av. Men det er ikke umulig å sove med den, litt irriterendes med det blå LEDet i vifta forran. Men visst du kobler en bryter på de to 120mm viftene, så du kan slå de av når du trenger stillhet, så tror jeg støyen blir overkommelig.

hvordan er kjøleevnen...hva med å kjøpe en Rheobus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...