Gå til innhold

En hel høvding billigere fra Nec?


Codex_FS

Anbefalte innlegg

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=FRO

 

Ukens tilbud fra komplett. Sjekket LCD testen og fant ut at den skjermen er genialt bra, men likte ikke helt designet.

 

Sammenlignet med 1760 så er det vel kanskje en smaksak, men sammenlignet med 1770 er det vel kanskje mulig at man lener seg mot Samsung i dette tilfellet?

 

Har bestilt skjermkort fra komplett, så jeg vurderer å kjøpe Samsung'en. :hmm:

 

*edit*Oi, så nettopp "den lille skriften". :blush:

 

Så, hva er forskjellen mellom 710V og 710T?

Endret av Cryogen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1.http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=FRO

Ukens tilbud fra komplett.

 

2.

Sjekket LCD testen og fant ut at den skjermen er genialt bra, men likte ikke helt designet.

 

3.

Sammenlignet med 1760 så er det vel kanskje en smaksak, men sammenlignet med 1770 er det vel kanskje mulig at man lener seg mot Samsung i dette tilfellet?

 

4.

Har bestilt skjermkort fra komplett, så jeg vurderer å kjøpe Samsung'en.  :hmm:

 

5.

Så, hva er forskjellen mellom 710V og 710T?

1.

Det er ikke Ukens Tilbud på komplett.no. Det er fast pris.

 

2.

Skjermen er ikke genialt bra, men syns den ga meg veldig mye for pengene. Bra nok for mitt bruk. Det er ikke en spill-skjerm.

 

3.

Aldri livet. Begge NEC'ene er nok en del bedre enn Samsungen. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke venta til NEC satt ned prisene. Med andre ord. Hvis jeg skulle kjøpt en skjerm nå i samme prisklasse som Samsung V710 var i når jeg kjøpte den, så ville jeg kjøpt NEC 1760NX.

 

4.

NEC 1760NX til 2800 kr. vs. Samsung V710 til 2600 kr. = NEC 1760NX såklart.

 

5.

710T har bedre panel og DVI

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Nå synes jeg dere overdriver litt med baksiden her :) Måler dere foten (som utgjør hele dybden), så ser dere at den faktisk er sankere enn en god del andre skjermer på markedet. Om den er pen eller ikke er en smakssak, men jeg likte den godt. Se den i levende live så kanskje dere ombestemmer dere :)

det hjelper nok mye ja :yes:

 

det var ikke selve foten jeg syns var stygg, den så fin ut den. ja har foresten nå tatt en titt på den igjen, og tja den er vel helt grei bak også sånn man kan se på bilde ihvertfall. men hvis det skulle være noe og sette fingeren design messig slik jeg kan se utfra bildene så måtte det være at festet var noe stort, men etter å ha sett et par ganger på det nå, syns jeg egentlig det også ser sånn halveis ok ut det og, er nok en vanesak. :)

post-220-1100784543_thumb.jpg

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar
La merke til at ithandel har fjernet skjermen fra listene.

 

Tror dere butikkene taper på at skjermen plutselig er så billig?

I den forstand at de muligens ikke kan ta seg så god fortjeneste (lavere pris, og samme prosent overhead gir lavere avkastnin), ja, men da skulle alle produkter under 4000 vært fjernet. Det er NEC som leverer skjermene billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...