Gå til innhold

En hel høvding billigere fra Nec?


Codex_FS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene ut fra NEC ble idag kuttet med en snau tusing ja :) Det jeg lurer på er om dette kommer til å komme folk som har forhåndsbestilt til gode. Inegn har fått skjermene enda, og jeg regner med at fakturaen inn til nettbutikken kommer til å inneholde den nye prisn, ikke den gamle :hmm:

 

edit; det beste er jo at det er enkelte som forsøker å selve 1760NX på tilbut til snaue 4000,- :p

Lenke til kommentar
Prisene ut fra NEC ble idag kuttet med en snau tusing ja :) Det jeg lurer på er om dette kommer til å komme folk som har forhåndsbestilt til gode. Inegn har fått skjermene enda, og jeg regner med at fakturaen inn til nettbutikken kommer til å inneholde den nye prisn, ikke den gamle :hmm:

 

edit; det beste er jo at det er enkelte som forsøker å selve 1760NX på tilbut til snaue 4000,- :p

Heisan !

 

Jepp, Nec har satt ned prisene betydelig i dag, og de vil nok snart være oppdatert i de fleste nettbutikker. Vi for vår del vil i hvertfall justere ned prisen på de som vi har i bestilling fra kunde (men det er normalt ikke automatikk i dette på alle varer ved alle prisnedsettelser, da det ville vært alt for omfattende å følge med på). Når det gjelder "ukens tilbud" fra oss på denne skjermen; merk at prisene ble satt ned i dag uten foregående varsel, slik at det som i går var en meget bra pris i dag er noe helt annet :whistle: Kan ikke annet enn å beklage det, sånt vil nok garantert kunne skje igjen.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar

jeg har bestilt en nec 1770! og jeg skulle betale 4500kr :whistle: men så fikk jeg plutselig bedskjed om at jeg skal betale 1000kr mindre :dribble:

drømmer jeg eller? :dontgetit:

 

men så sitter jeg også her og grubler om jeg heller burde kjøpe en 1760? til 2800kr.. dette er vrient ;)

 

jeg har også hørt at 1770 skal være en forbedret utgave av 1760. dette ER vrient!

Endret av Isabel
Lenke til kommentar

Jeg har to ganger måtte sende mail til Netshop for å få de til å sette ned prisen på ordren min, begge gangene har det vært null problem, nå igår måtte jeg gjøre det igjen, men da ville jeg ha noe mer, så bestilte en DVD-brenner og en chipsetkjøler. Kom på til sammen nesten like mye som skjermen til å begynne med. Heftig. :w00t:

 

 

Kult at NEC dumper prisene sånn, det liker vi. :p

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes 1770 ser ganske kjip ut, med tanke på design? Iallefall på baksiden. Men nå har jeg ikke sett den "live", bare på bilder, så jeg har kanskje ikke grunn til å uttale meg helt enda. Gid noen kunne laget like "clean" bakside som på apple sine nye skjermer. Det er ikke alle som knør skjermen inn i en "bohus" pc multirackhylle.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes 1770 ser ganske kjip ut, med tanke på design? Iallefall på baksiden. Men nå har jeg ikke sett den "live", bare på bilder, så jeg har kanskje ikke grunn til å uttale meg helt enda. Gid noen kunne laget like "clean" bakside som på apple sine nye skjermer. Det er ikke alle som knør skjermen inn i en "bohus" pc multirackhylle.

er litt enig syns de kunne gjort bak delen der noe mer stiling. syns det ser ut til at den tar litt mer plass enn den trenger. skjermen ser super fin ut fra fronten, men litt dumt at de må lage en så stor "klump" på festet i baksiden, da minnes man vel CRT skjermen! :p

Lenke til kommentar

Nå synes jeg dere overdriver litt med baksiden her :) Måler dere foten (som utgjør hele dybden), så ser dere at den faktisk er sankere enn en god del andre skjermer på markedet. Om den er pen eller ikke er en smakssak, men jeg likte den godt. Se den i levende live så kanskje dere ombestemmer dere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...