Gå til innhold

Half-Life: Får error under innstalasjon av HL2


Anbefalte innlegg

Når jeg skal installere spillet får jeg error om at det ikke finnes hl2.ico i hl24.cab fila. Dermed stopper innstallasjonen av spillet og jeg får ikke innstalert det. :( Fikk spillet i posten i dag, kjøpte det hos Elkjøp.

 

Noen som har peiling på hva som er galt? Finner ingen riper på plata eller noe.

 

Hjelp.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står:

 

Error 1334. The file 'hl2.ico1' cannot be installed because the file cannot be found in cabinet file 'hl24.cab'. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.

 

Får nok en gang prøve restart av pc og gnikke forsikt bort evt. smuss som jeg ikke kan se med mitt blotte øye. :(

Lenke til kommentar

Jeg får faen meg ikke connecta til steam! kommer bare ''the steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes** har prøvd å få connecta nå i over en time!!! noen som har samma prob? blir galen snart... naboen min fikk det til på første forsøk!! Det er under ''unlocking steam-files''-prosessen dette skjer!!!

Lenke til kommentar

HL2error1.jpg

 

HL2error2.jpg

 

Kan noen hjelpe ?????

 

Nå har jeg prøvd ALT. Tror jeg.

Leste postene over, men ingen av løsningene der hjalp meg noe som helst.

 

Blir snart gal, og har sittet her i 6 timer og defragmentert og surfet etter løsninger, men INGENTING ser ut til å virke. Største nedturen jeg har hatt i hele mitt liv.

Endret av Onslow
Lenke til kommentar

Jeg fikk samme error.

 

Fikk hjelp på steampowered.com

 

Man skulle avinstallere alt av gammelt steam, restarte, installere steam, logge seg på, oppdatere, restarte, installere (OBS! viktig) både HL2 og CS:S

 

Hvis det fremdeles ikke fungerer må du nok selv ta kontakt med steam og spørre.

 

Det gikk helt fint for meg når jeg brukte denne fremgangs måten.

Lenke til kommentar

Lenge leve Steam! Folk som har betalt for spillet ikke kan kjøre når andre bare kan bruke cd-key exploite og laste det ned fra Steam og spille det uten problem!

 

Jeg kan overhode ikke bruke HL2 selv om jeg har internett fordi jeg ikke har tilgang til Steam, heldivis har jeg laptop så det er ikke vanskelig å ta den med meg for å aktivere det hos en kompis.

Lenke til kommentar
Hjalp ikke med gnikking eller restart. Har også prøve å kopiere alle filene til harddisken og prøvd å innstallere det fra harddisken uten at det hjalp.. Kjipt....

Har samme problemet. Skjønner ikke en dritt. disabla daemon tools og alt mulig.

 

Fikk fiksa det med å avvinstallere Steam ja.

post-169-1100952397_thumb.jpg

Endret av underground
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...