Gå til innhold

Half Life 2 - Førsteinntrykket. Likte du det?

Liker du HL2 hittil?  

112 stemmer

1. 1. Liker du HL2 hittil?

• Ja
      100
    • Nei
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde denne avstemning bare for å raskt sjekke hva folk syns om HL2 etter gjerne bare noen timers spilling.

NB: Ingen spoilers her folkens ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har spilt sammenhengende i fem timer, har nettopp fått tilgang til gravity gun. Er det sent eller raskt ? Kjører 1024X768 på medium. Det gikk helt greit på tundra 1557, men veldig lange lastetider, når man bare har 512 ram, og treeg hd.

Ellers syns jeg det var litt for mye tilgang til ammo i spillet, går aldri tom for ammo, men det kan vel være meg som er gjerrig med ammoen også. Introen fram til du får på deg drakten var bedre nå enn i eneren synes jeg. Spillet er ikke så klaustrofobisk som eneren, men desto mer stressende :). Fikk litt frysninger når jeg havnet på en jernbane og snudde meg og så rett inn i et tog, oopps. har kost meg jeg., nå må jeg dessverre på jobb.

Skrevet

JA! Fy faen så fett! Intens action, sinnsyk grafikk, sinnsyk fysikk, og etter det jeg kan se dritbra AI. Og jeg har enda ikke fått de kuleste tingene, gravity gun osv. Morsomt er det også. At Gamespot kan gi halo2 (som jeg også har spillt) bedre score, er meg en større gåte enn meningen med livet.

Skrevet

Faen at jeg ikke preloda det... Kjenner lengselen etter å endeli få spille toern til tidenes beste spill gnage helt ned til hjerterota :(

Skrevet

Spillet er rett og slett genialt!

Jeg har alltid vært en stor fan av Half Life, og hadde store forhåpninger til dette spillet. Allikevel var jeg redd for at Half Life-følelsen skulle forsvinne. Ut av filmer og screenshots så virket det som et bra spill, men ikkenoe Half Life. Der tok jeg derimot grundig feil! Er tvers igjennom Half Life dette! :w00t:

Men en ting plager meg (utenom de litt for lange loade-tidene (sikkert mest på min treige maskin)) er at jeg ikke vil spille for mye....har da ikke lyst å runde det enda :D Vil kose meg gjennom spillet!! Og kommer helt sikkert til å spille gjennom det flere ganger...jeg tar meg nemlig i å quick-loade for å spille en sekvens på ny stadig vekk. Quick-saving er ikke problemet, nå er det quick-load! :!:

Uansett: Valve, dere er noen guder. Et SVÆRT bra spill. Kvalitet over kvantitet any day!

PS. Har som nevnt ikke runda spillet så spillet er genialt med forbehold om at det forsetter like bra :thumbup:

Skrevet

Fantastisk spill. Har ikke kommet så langt enda, men jeg må si jeg storkoser meg. Dessuten fungerer spillet fint på PC`n min. Trodde jeg måtte oppgradere for millioner...

Skrevet (endret)

Jeg lurer på en liten ting : Jeg tenkte jeg kanskje kunne laste ned crack versjonen og deretter kjøpe spillet i butikken for så å "putte" inn cd keyn i regedit eller noe lignende som man kunne på HL 1.. Vil dette fungere? Eller har valve lagt inn noe sperrer slik at for å hele tatt få spilt source på internett må man ha kjøpt det.. Det går ikke ann å putte inn en lovlig key i ettertid på en cracka versjon.. ?

Har nemlig ikke dvd rom skjønner dere.. :love:

Endret av Kurt P
Skrevet

For ett spill! Jeg trodde også at det skulle miste litt av Half-Life følelsen, selv om jeg gledet meg enormt. Men dette slo faktisk mine forventinger. Introen var genial, pirrende og meget interessant. Stemninga i spillet er perfekt, og når du får brekkjernet servert.. ja.. da er du i gang! ;)

Skrevet

Kjørte overraskende bra på GF ti4400 kortet mitt på 1280x1024 (p.g.a. LCD). Jeg hadde aldri forventa at det skulle gå så glatt. Grafikken og fysikken var ikke noe overraskelsesmoment etter lengre tid med filmer og sånt, men det er jo bra greier.

Loadingen irriterte noe voldsomt, og at du trenger å ha DVDen i ettersom jeg har Shuttle og mer lyst å ha CDbrenner enn DVDspiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...