Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I denne tråden kan folk få hjelp viss de sitter fast i HL2. :D

Selv sitter jeg fast,se bilde, finner ikke ut hvordan jeg kommer videre, har strevd i over en time nu... Anyone?

post-169-1100607574_thumb.jpg

Endret av AcIdica
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitter fast på samme sted :ermm:

Har prøvd alt..staplet på kasser og alt slags drit, er rene "lego-mestern" nå... Men legg merke til at du har evig med granater i den ene kassen, det kommer nye hele tiden..lurer på om du skal sprenge noe tro.... :hmm:

Skrevet (endret)

har dere skutt tønnene ute på "verandaen" som er bak dere?

da sprenges styringsystemet for porten så går dere tilbake til båten og kjører videre.

sitter selv fast i Raven byen :(

Endret av nord
Skrevet
Men legg merke til at du har evig med granater i den ene kassen, det kommer nye hele tiden..lurer på om du skal sprenge noe tro.... :hmm:

Prøv å hive en granat under den store blåe kontaineren...

Skrevet
har dere skutt tønnene ute på "verandaen" som er bak dere?

da sprenges styringsystemet for porten så går dere tilbake til båten og kjører videre.

sitter selv fast i Raven byen :(

Ahh...fy faen, jeg er SÅ TEIT!!! Selfølgelig! Jeg har skutt tønnene ja, det gjorde jeg etter 1 min.. men jeg kom ikke på å gå tilbake til båten! LOL! :D

Takker!

Skrevet

Hvordan komme videre i det rommet hvor du skrur en ventil, så stiger vannet. etterpå kommer det masse av de flygende sagene mot deg..står fast??

Har forresten noen av dere problem med en exeption error som kooer..den kommer hvert 10ebde minuttt hos meg, og må hele spillet startes omi igjen :(

Skrevet

i høyre hjørn (bak deg) er det en liten bakke opp, opp der og hopp over gjerde, så må du hoppe rundt den søylen så er det bare å kose seg med spillet videre :p

Skrevet

Du må klatre opp den stigen som er i screenshotet ditt, og hoppe opp på det røret ved siden av. Deretter går du inn døra ved det røde lyset, og så klatrer du ned og vrir om ventilen.

Skrevet

Første screenshot: Kom deg tilbake til båten, der du kom fra.

Andre screenshot: Kom deg ut til det rommet du kom fra etter å ha skrudd på ventilen og svøm inn i røret fra det første rommet

Skrevet

når du har hoppa opp på det røret og gått til enden så hopper du ned på gulvet der og går inn i neste rom som har masse rør og en stige så hopper du på et rør og ser ned da ser du en rød rund ventil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...