Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedetid hos BlueCom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bluecom driver vistnok og kjører opp sine egne sentraler for tiden. Hvis det er noe slikt på gang vil dere kanskje merke nedetid. Trøsten er at man blir automatisk oppgradert opp til neste hastighet via Bluecoms sentraler etterpå. Jeg har hatt nedetid en halv time nå og da og jeg vet de bygger ut her i drøbak nå.

Lenke til kommentar

Ja. Hvis du bor der hvor det blir utbygd så. Det kommer bare et brev i posten om at du er oppgradert fikk jeg hvite da jeg ringte dem. Eksempelhvis har jeg betalt 299 for 400/128. Etter oppgradering har jeg 512/256 for samme pris. Men jeg har velgt å betale 349,- for 850/384. Så blir det litt mere fart i sakene. Har vært litt misunnelig på mine NextGenTel kompiser en stund nå så det blir deilig.... :)

Lenke til kommentar

Nei. Har ikke fått noe brev ennå. Tok en tlf. til dem og da forklarte de dette til meg. Utbygginga her er på gang. Ikke ferdig ennå. Bakgrunnen for at jeg tok kontakt med dem var fordi jeg hadde sjekket på tlf.nummeret mitt hvilken pris/hastighet jeg kunne få. Da oppdaget jeg at jeg kunne få via Bluecoms sentraler.

Lenke til kommentar

Har også hatt problemer de siste timene, nettet har falt ut og inn hele tiden.

 

De holder på å flytte over på eget utstyr på sentralen hos meg også, nå får jeg ikke lenger valget mellom Telenor's standard hastigheter lenger. 3000/640 blir digg.....men for hver dag jeg sjekker, flytter forventet leveringsdato seg en dag..? Noen som har det samme problemet?

 

MVH

 

TommyL

Lenke til kommentar

15.11.2004: Maskinvare-problem mandag kveld

 

Et maskinvare-problem har oppstått på en sentral node i Catch/BlueCom sitt nett mandag kveld. Dette fører til at trafikk fra en del telefonsentraler i østlandsområdet, Hedmark, Oppland, Buskerud, Telemark, Østfold og Vestfold, ikke er på nett. Feilen oppstod ca klokken 20:15 og ble rettet ca 21:45.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...