siemensboy Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Kommer det noe nytt fra battle field snart?
TST Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Produktsiden for Battlefield 2 Slike produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.no sin søkemotor. :-)
Elendil Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Må berre seie at Battlefield 2 blir kjempebra. Håper det ivertfall. Endret 29. november 2004 av zefler
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Må berre seie at Battleifeld 2 blir kjempebra. Håper det ivertfall. tror det kommer til å selge bra ja.
Croyfer Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Battlefield2 er ventet 2. kvartal 2005 - hvis det skal komme ut noe nytt før det så må det enten være BF(V)-patch eller demo til BF2
Allviteren Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Noen som vet ca. hvor mye bf 2 kommer til å kreva av pcen?
værdama Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 vis det ikke krever mer en hl2 så er jo ikke det så mye da, synes jeg da.
Potetdamen Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Er ragdoll effekten eller hva det heter i BF2? Noen som hvet?
Azper Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Konge film, han lar seg ikke tråkke på tærne ihvertfall... Andre filmer som er morsomme er jo Mesh does Half-Life2. Aldri sett noen så redd av et spill før, men jeg skal ikke utelukke at jeg sikkert gjør de underligste ting mens jeg spiller.
Campari Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Har en fryktelig skummel følelse på at BF 2 blir "Hakkingens Spill". BFV feks, går forferdelig dårlig selv på knallgode maskiner. Skuffende...
ttt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Er ragdoll effekten eller hva det heter i BF2?Noen som hvet? bf2 skal ha ragdoll funksjonene ja.
kjakangund Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hmm. Da må du ha en snål definisjon på gode maskiner. Går strøkent på de 3 maskinene jeg spiller det på ihvertfall. Krever god ping, som alle fps. Gleder meg til bf2 ja.
Campari Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Hmm. Da må du ha en snål definisjon på gode maskiner. Går strøkent på de 3 maskinene jeg spiller det på ihvertfall. Krever god ping, som alle fps. Gleder meg til bf2 ja. Kanskje det er en ting her hvor jeg bor? Jeg, som har den "dårligste" maskinen, er der hvor det flyter best. Og det flyter ikke alltid nei... Og de to kamerater av meg, har to gode stykker pc. Der hakker det forferdelig. Mens feks. Far Cry og Half-Life 2 kjører glatt. Nei, jeg skjønner det virkelig ikke...
Lucas Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 hei se der, toget har sporet helt av skinnene..... BF2 blir ett knall spill, med ingame voice, BFTV, og masse andre fete ting. men. hva er ragdoll effekt ?
SpinNdre Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 (endret) hei se der, toget har sporet helt av skinnene..... BF2 blir ett knall spill, med ingame voice, BFTV, og masse andre fete ting. men. hva er ragdoll effekt ? Kilde? Ragdoll er feks. hvis du skyter på et lik, så fyker det i alle retninger osv. edit: Jada "ttt" Endret 28. november 2004 av SpinNdre
ttt Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 men. hva er ragdoll effekt ? at ein død person beveger seg på same måte som han ville gjort i røynda. f.eks vist han står på eit hustak, så vil han falle realistik ned på bakken. alle (?) nye spel har denne funksjonen. veit at du alt har svart han SpinNdre, men svaret ditt gav kanskje eit litt vel voldsomt bilde av kva ragdoll er for noko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå