Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde maks uflaks i går på ZG :( Tiger mounten droppet og vinneren rollet 99, hvor jeg rollet 98 :/

 

Som en sidenote: Forrige søndag droppet raptor mounten, hva er sjangsene for at de to forskjellige ZG mountene dropper på to runs etter hverandre? :)

 

anyways et bilde av tigern på vinnern:

post-51400-1143282962_thumb.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hadde maks uflaks i går på ZG :( Tiger mounten droppet og vinneren rollet 99, hvor jeg rollet 98 :/

Som en sidenote: Forrige søndag droppet raptor mounten, hva er sjangsene for at de to forskjellige ZG mountene dropper på to runs etter hverandre?  :) 

anyways et bilde av tigern på vinnern:

5808467[/snapback]

 

Ett guild på serveren vår fikk 2 på samme run...

 

Err.. bilde ja:

post-63678-1143285009_thumb.jpg

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

her er et bilde av min shaman :love:

Nesten full rep med Zandalarian tribe nå, så jeg får gjort revered questet der og får den tunicen :) Alt klart med questet og 2 enchanter , 1 til helm og 1 til leggings.

Så venter jeg på Ten storms leggings fra ragnaros.. Neste gang dem dropper er de vel mine i følge dkp lista vår :)

post-63257-1143421534_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tok ned majordomo for første gang i dag :)

 

Etterpå tok vi oss en tur ned til Raggy, fikk han til 63% på første forsøk... så tok vi kvelden. Så nå er det bare gogo skaffe fire res utstyr så kvester vi nokk han også snart. :) Det var ganske innponerende å se han for første gang :D

 

EDIT: oops glemte bilde :p

post-31524-1143505691_thumb.jpg

Endret av AimAr
Lenke til kommentar
Min mage ser temmelig rå ut nå. :) (Det er han til høyre på det første bildet)  :tease:

Grønt ftw!  :cool:

5819999[/snapback]

Jeg tror ikke det er slik du ser ut til alltid. Det sverdet du har, er ikke det grønt med +agi og dropper i SFK med 11 DPS eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...