Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hmm, ramla av zeppelin...

Se det som står i combatloggen.. hvordan kan man dø av fallet ned i vann?

Du laster ikke vannet fort nok, så du faller enkelt og greit rett ned i bakken.

Det var et stort problem i Maraudon før.

Tok ned Razorgore i går :D

Skjedde med meg igår :hrm:

oo, ze Dreadlord :devil:

Forresten eXploid, hva heter den reputation tellern du har?

post-172-1126969279_thumb.jpg

Endret av ObliVioN =]
Skrevet
Syns vi burde endre topic til "WoW screens(Ingen poster uten bilde)" :)

Kan du gi meg linken til Insonimax. Den Cosmosen du bruker, finner ikke den nye updaten på den :(

og bilde seff:

post-172-1126969520_thumb.jpg

Skrevet
Syns vi burde endre topic til "WoW screens(Ingen poster uten bilde)" :)

Kan du gi meg linken til Insonimax. Den Cosmosen du bruker, finner ikke den nye updaten på den :(

og bilde seff:

Imba palaydanon

(derfor tapte vi)

Skrevet (endret)

Meg og noen guildmates i BRD. Fikk hjelp med jailbreak, jeg har vært jævlig treig da jeg har holdt på altfor mye med PvP mens de andre har vært i MC og hos Onyxia.

Men går bedre nå, slutta med PvP og joina gutta i MC, mye mer morsomt.

Btw: Windsor er den største nooben noensinne. Snakker om å charge grupper med mobs når ingen er klare. Men jailbreak var simpelt uansett. :)

Nice buff :o)

post-172-1126977362_thumb.jpg

Endret av apollox
Skrevet (endret)

Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^

post-172-1127005953_thumb.jpg

Endret av Icluz
Skrevet (endret)
Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^

Lvl 60. Den roben der er of the eagle 57 tror jeg? Og er det felheart shoulders?? :dontgetit:

Edit: Meg i SM i går, lvl 36 Shammy i Cath :) Har fått 3/7 drops som jeg skal ha i SM allerede :love:

post-172-1127037072_thumb.jpg

Endret av NightKeeper
Skrevet

Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper.

Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png

Skrevet

Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper.

Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: [url=http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png]http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png

Haaaha! Du er moderator og holder ikke retningslinjene:P

[oppdatert av moderator som faktisk hadde med et bilde i posten, selv om det er en tullete regel som kun oppfordrer folk til å bruke andres båndbredde på søppelbilder for å slippe til, slik denne posten er et godt eksempel på. *puste ut*]

post-172-1127040321_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...