Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var ikke HELT overbevist før jeg så kutting og sveising og fergid kropp... men nå. .... jeg kommer til å sjekke for updates hvert femte minutt!  :yes: SUPER jobb flabben m/medarbeidere! ;)
Dette kommer til å bli sinnsykt bra gutter! Når jeg så ideen av worklogen tenkte jeg " ohh, nice ide! Men har de kunnskap og skills til dette?" Jeg tror dere har overbevist meg allerede... Jeg tror dere har skills og kunnskaper i bøtter og spann. hehe...

 

konge prosjekt! for å være helt ærlig hadde jeg ikke tru på prosjektet, ikke pga deg. Men pga de store ressursene som trengs for å få det til. men dette kommer jo veldig bra tilsammen! stå på!

 

Syns det er teit av dere å mistro den store Bizardo :hmm: (forresten, long time no see Biz :D )

 

Hadde jeg fått vite at det var biz som mekka (la merke til det sånn ca på 14. side eller.no ^^ ) så hadde det jo ikke vært noen tvil :D

 

legg gjerne igjen en liten msg om hvor jeg kan finne deg på irc a biz, siden modding.no er nede osv... :nei:

 

Teh Ho-Man

Ho-man ja, lenge siden sist ja, du finner meg alltid på #wymen , #mp3car , ddrnorway

du skal på TG ja?

Vel, nei... fikk ikke billett, eller prøvde ikke å få heller, for æ ha ittj pæng sjø :cry: Så det blir ikkeno TG05 for meg tror jeg... Kan hende jeg prøver meg på OsloLan hvis jeg får penger innen billettsalget begynner der :love:

Lenke til kommentar
Vel, nei... fikk ikke billett, eller prøvde ikke å få heller, for æ ha ittj pæng sjø  :cry:  Så det blir ikkeno TG05 for meg tror jeg... Kan hende jeg prøver meg på OsloLan hvis jeg får penger innen billettsalget begynner der  :love:

[19:18:03] * Now talking in #tg

[19:18:03] * Topic is 'Billetter (161 igjen): http://tinyurl.com/6qlgp - LES DEN! | www.gathering.org |

 

 

Dessuten så er OL billet salget i gang for lenge siden...

De som var på OL i høstferien fikk rabbat helt til 1. december...

Still deg i kø til tg gutten

Lenke til kommentar

jeg kan lage en liten rubrikk med upate linker på første tråd hvis dere ønsker det, null problem. regner med at det blir en liten uådate i løpet av uka, og kanskje en der sveising og fiksing av kroppen til bender i helga, siden jeg ikke skal drikke meg full da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...