Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det du må gjøre er jo seffningen å lage en øl/hva du vil, drikke holder i armen hans!! det hadde jo vært helt perfekt!

helst drikke kjøler drevet av peltier element :evil:

 

uansett, FETT hode.. :thumbup:

 

men skal du fukse mer på øynene, evt lage et deksel bak så man ikke ser inn?

etter min mening så burde han la den han lager være så lik orginalen som over hodet mulig! ikke no fiksfakseri, det er bender vi prater om her;)

Lenke til kommentar

Dette blir vannvittig bra! Har ikke lest hele tråden, så det er mulig det er tatt opp før, men hvordan er det med bytting av komponenter? Regner med at du skal ha hk i magen hans(?) Hvor skal du ha harddisker f.eks? CD-rommen har du plassert i munnen ser jeg, ble bra! ;)

Når du først har lagt så mye arbeid i et "kabinett" så bør det være slik at du kan oppgradere alt uten å måtte sveise opp og sånn. :)

Keep on the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette blir vannvittig bra! Har ikke lest hele tråden, så det er mulig det er tatt opp før, men hvordan er det med bytting av komponenter? Regner med at du skal ha hk i magen hans(?) Hvor skal du ha harddisker f.eks? CD-rommen har du plassert i munnen ser jeg, ble bra! ;)

Når du først har lagt så mye arbeid i et "kabinett" så bør det være slik at du kan oppgradere alt uten å måtte sveise opp og sånn. :)

Keep on the good work! :thumbup:

Bender har jo dør på magen, så da er det bare å åpne døren :)

men skal ikke sveise fast bunnen på han, den skal skrues fast med 4-5 skruer slik at jeg kan lett ta ut hele innmaten hvis det blir nødvendig.

harddiskene skal monteres på innsiden av selve døra, skal sveise fast sånn harddisk brakket fra et gammel kabinett der, så hvis jeg skal bytte harddisker så blir harddiskene med ut når jeg åpner døra.

Lenke til kommentar
Dette blir vannvittig bra! Har ikke lest hele tråden, så det er mulig det er tatt opp før, men hvordan er det med bytting av komponenter? Regner med at du skal ha hk i magen hans(?) Hvor skal du ha harddisker f.eks? CD-rommen har du plassert i munnen ser jeg, ble bra! ;)

Når du først har lagt så mye arbeid i et "kabinett" så bør det være slik at du kan oppgradere alt uten å måtte sveise opp og sånn. :)

Keep on the good work!  :thumbup:

Bender har jo dør på magen, så da er det bare å åpne døren :)

men skal ikke sveise fast bunnen på han, den skal skrues fast med 4-5 skruer slik at jeg kan lett ta ut hele innmaten hvis det blir nødvendig.

harddiskene skal monteres på innsiden av selve døra, skal sveise fast sånn harddisk brakket fra et gammel kabinett der, så hvis jeg skal bytte harddisker så blir harddiskene med ut når jeg åpner døra.

Høres bra ut ;)

Lenke til kommentar

Ja, han må ha ei flaske av hans kjære alkohol i hånda! Eller kanskje Slurm? :-) Har du vurdert å matte pærene, eventuelt lakkere dem med matt klarlakk? Hele pæra bør jo lyse, ikke bare glødetråden inni.

 

Nå er det mulig jeg kverulerer litt, men skal ikke lyspærene sitte på ei svart plate litt lenger inn i skallen? Pærene skal jo ikke stikke ut annet enn når Bender zoomer inn på fembots :-)

Lenke til kommentar

en liten update. En flaskeholder skal bil, han drikker jo Olde Fortran

som på dette bilde, så jeg skal lage en etikett og lime på en ølflaske å sette i handa hans, den kan seff byttes ut med Cola eller andre drikkevarer :D

 

old-fortran.jpg

 

har nå festet antennen, hadd på stålplast og pusset veeeeeeldig mye.

etterpå så hade jeg på litt universal grunning.

 

hode5.jpg

 

hode6.jpg

 

skal etterpå lakkeres i sølvgrå. men det skal ikke gjøres før den er helt ferdig.

 

Takker for tipsene Novec. skal prøve å få mattet ned pærene litt, super ide :D

 

vet ikke når det blir update igjen, men skal prøve å være ferdig til 10 des. så alt begynner å haste.Men regner med at mandag blir en dag med masse sveising,kutting og tenking :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...