Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å bruke sånn nesten tørr gråmalings kost på cigaren, slik at det ser ut som utbrent glo helt fremst..

 

ang kjøling, så tror jeg det er en lur ide å lage hull i ræva til innsug, og å ta uften ut igjennom munnen og cigaren...

kanskje antenna også :hmm:

 

*edit*

hvis du fikser et peltier element i den ene hånda, og ordner den som brus kjøler, så kan du ta luft ut derifra også..

slik at luften kjøler peltier elementet før det kommer seg helt ut av systemet...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

hei igjen :)

har ikke helt tenkt på hvordan kjølingen skal være ennå, men mange gode forslag her

:thumbup:

 

en ting er sikkert at luften må komme inn i bunnen og gå ut av toppen en plass, men hull til vifter og div andre saker skal gjøres når selve kroppen er sveiset isammen og alt er bra. blir vel litt dremmling da tenker jeg :dremel:

Lenke til kommentar

Veldig bra! Eneste jeg ikke helt likte var tennene. Mulig det ikke blir som det så ut på siste bilde, men synes de var litt store og prangende, tror det hadde sett bedre ut om du å tonet dem ned litt.

 

Men som sagt, gleder meg til å se det ferdig, sikker på at det blir bra.

 

*edit

 

Bare slo meg at tynne metallplater ikke er så veldig støydempende. Gjort deg noen tanker om hvordan begrense støyen?

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar
Veldig bra! Eneste jeg ikke helt likte var tennene. Mulig det ikke blir som det så ut på siste bilde, men synes de var litt store og prangende, tror det hadde sett bedre ut om du å tonet dem ned litt.

 

Men som sagt, gleder meg til å se det ferdig, sikker på at det blir bra.

 

*edit

 

Bare slo meg at tynne metallplater ikke er så veldig støydempende. Gjort deg noen tanker om hvordan begrense støyen?

utifra det jeg ser, så er det bare en paiprlapp han har festet på som tenner.. ergo det er antakeligvis ikke de han skal bruke. selv syntes jeg tennene ble sykt konge i eksakt den størelsen jeg ;)

Lenke til kommentar

Skal vel feste noen støydempe plater på innsiden tenker jeg. noen som vet hvor jeg kan skaffe dette på billigst mulig måte?

 

munnen er bare en papplate ennå ja, men det skal skjeres ut et hull og tette igjen dette med 1 mm plastplaste som er bøybar. denne skal lakkeres i hvitt med svarte streker og lys på baksiden.

 

har ikke helt tenkt på det der med shutdownlyd ennå.

 

anntennen skal lakkeres i samme farge som bender. så den blir ikke svart som på bildet.

det blir foresten kanskje en update i dag, men det er ikke helt sikkert, det blir iallefall veldig sent, skal prøve å lage ferdig hodet iallefall.

Hovedkortet skal festet på en plate som er i loddrett på selve bunnplaten slik at alle uttakene kommer ut av bunnen.

 

jeg må vel ha noe lys på innsiden ? slik det er mulig å se inn når døren åpnes. tenkte kanskje å lakkere hele innsiden i hvitt og bruke kanskje blacklight. lyset skal slå seg på automatisk når døren åpnes.

 

 

får håpe det blir fiksing på hodet i dag, er iallefall det som er plaene

Lenke til kommentar

Bizardo:

Skal vel feste noen støydempe plater på innsiden tenker jeg. noen som vet hvor jeg kan skaffe dette på billigst mulig måte?

BILTEMA :thumbup: mye areal billig. De er aluminiumsfoliebelagt, slik at det sikkert ser dritkult ut inni Prosjekt Bender... jeg pleier å ta av folien for å øke dempingen noen vitale prosent men men. Jeg liker dem veldig godt, men det er noen på forumet som er fan av andre plater oxo.... sjekk "Støydemping" under "Hardware" ;)

Lenke til kommentar

På tide med en liten update, snart ferdig med hode :w00t:

 

her er 2 bilder :

 

hode3.jpg

 

hode4.jpg

 

Skal feste plastplaten fremfor munnen når den er ferdig lakkert, er noen sveiser som må pusses , og må bruke en del stålplast noen plasser, spesielt på en stor bulk som kom frem da bender prøvde seg som stunt-robot, tror virkelig bra det finnes hjelm, den blir brukt neste gang :p

 

vet ikke når det kommer updates neste gang, men blir forhåpentligvis ganske snart :D

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...