Bizardo Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ganske myk ja, det er 1 mm plastplate som er gjennomsiktig og lakkert hvit, skal senere fest litt lys bak tenna slik de lyser litt. Plasten ligner litt på den plasten som er på 1 liters isbokser. Den måtte være myk, fordi vinkelen på munnen gjør at cd-ene går sånn akkurat ikke inni, så jeg presser 2 mm inn sånn ca så går cd'n inn, på samme måte når den skal ut, da bare presser jeg inn plasten litt, slik knappen trykkes inn Endret 4. januar 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
alexern Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 hehe, så morro ut najs løsning Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Genial løsning Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 mennne.. den opptegninga av tennene, den så ikke særlig patent ut da? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 hehe, er bare brukt sprit tusj til å tegne på tenner. skal maskere alt med teipt og lage ruter og så lakkere svart over senere slik det blir litt penere Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hehe... genialt Burde kansje fikse en bedre eject knapp.. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 NICE Jeg kommer nok bortom bender en tur på tg for å se han i "real life" Lykke til vidre Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Genial CD spiller Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 :!: Heftig, men er det papp tenner? Lenke til kommentar
KognitivKonstruktivisme Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg er overbevist om at Bender kommer til å bli RÅ når han er ferdig. Venter spent på update. Men ta deg den tiden du trenger. Det blir som oftest best da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 haha :!: nydelig arbeid, genial løsning venter spent på update Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. lurer på hva type diaode jeg trenger for å bryuke til HDD LED ? jeg har en rød 12 volt biltema diode, men den kan vel sikkert ikke brukes siden det er 12 v. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Det kan vel kanskje gå hvis du kobler til et rele som kan styres på 3,3v, og brukstrømen 12v. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Det kan vel kanskje gå hvis du kobler til et rele som kan styres på 3,3v, og brukstrømen 12v. husk at et rele er tregt til å slå inn. tror ikke det hadde funket så bra med blinking... et alternativ er å bruke en transistor, men det blir litt mer dill med en sånn. beste du kan gjøre er å skaffe en diode som er laget for hket sin spenning. men angående tenna til bender, er det sånn at du ikke kan slenge inn cden uten å holde tenna bøyd elns? hvis ja, burde du se om du ikke kan fikse det... Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 så hva spennings skal dioden ha ? er umulig å fikde det der med tenna, selve buen på hodet gjør at det blir for stor avstand i mellom dvd-platen og dvd-romen, som på dette bildet: eneste måten å fikse dette på er å lage et så stort hode at dvd-romen kommer nærmere veggen. altså det er ikke mye jeg må trykke inn tennene, de er jo av plast, trykker de inn 3 mm kanskje, trykte bare extra mye inn på filmen, siden alt ikek var 100 % på plass, men bare var en liten test for å vise hvordan alt egentlig skal fungere. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Hva holder du på med nå på bender?? (Spent, alt for spent) Jeg kommer nok til å lete etter den gode bender på tg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Er det ikke mulig å fjerne litt av kantene på dvd-romen, sånn at du får den litt lenger ut? Eller har du fjernet alt som fjernes kan? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Er det ikke mulig å fjerne litt av kantene på dvd-romen, sånn at du får den litt lenger ut? Eller har du fjernet alt som fjernes kan? Alt som kan fjernes er fjernet, det er jo en laptop dvd-rom so den er ganske slim ifra før. fikk dessverre ikke til å få den til å bli noe mindre enn den er. Akkurat nå for tiden så vet jeg ikke helt hvordan det blir med update. Jobber hver dag denne uka + atjeg har masse å gjøre, menhvis einar får tid, så vil han være med å sveise i helga. så da skal iallefall hodet settes på selve kroppen, og hendene og føttene skal komme på plass og kanskje døra på magen Men jeg vet ikke helt hvordan det blir i helga ennå, men skal komme tilbake med beskjed så snart jeg vet noe Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Brukte litt tid på og lese gjenom 19 sider men nå er jeg oppdatert! du har fjerna plast dekslet på dvd? Konge jobb! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Brukte litt tid på og lese gjenom 19 sider men nå er jeg oppdatert! du har fjerna plast dekslet på dvd? Konge jobb! har fjerna plastdekslet ja, men det var ikke stort, utgjorde bare noen millimeter dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå