defzx Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 http://www.steampowered.com/forums/showthr...15&pagenumber=6[/url]']THIS iS A FAKE!!!!!! DUH!!!! 0K, I KNOW FOR A FACT THIS GUY IS A FAKE, THESE PICTURES ARE NOT GENUINE. I'M NOT SAYING HL2 ISN'T AROUND ALREADY OR THAT GAME STORES DON'T ALREADY HAVE IT, BUT THIS GUY AND HIS PICTURES ARE A HOAX. PROOF: A: I DON'T WANT TO CALL ANY0NE STUPID OR ANYTHING...BUT VALVE HAVE CONFIRMED HL2 WILL BE ON 6 CDS OR 1 DVD...THIS GUY HAS 5 CDS... PLUS ONE OF THE CDS LOOKS BADLY PRINTED AND A LIGHTER SHADE OF RED THAN THE REST. B: THIS VERY SAME GUY DID 2 OTHER HOAXES THAT I KNOW OF, HE DID A 'I HAVE THE GAME ALREADY' HOAX FOR BOTH DOOM 3 AND STAR WARS BATTLEFRONT. HE SHOWED PHOTOGRAPHS TAKEN WITH THE SAME DESK, PC, ETC. OF HIMSELF WITH CD'S AND BOXES MOCKED UP TO LOOK LIKE GENUINE PRODUCTS. HE CAUSED A WHOLE LOAD OF DEBATE ON SEVERAL FORUMS OVER IT. THEN WHEN THE GAME CAME OUT IT BECAME OBVIOUS HE WAS FAKING IT. HE HAD THE WRONG NUMBER OF CD'S, THE WRONG ARTWORK AND COULD NOT SUPPLY ANY SHOTS OF THE GAME ACTUALY RUNNING!!! THIS GUY HAS A 'LASER PRINTER', AN INCREDIBLE PIECE OF TECHNOLOGY WHICH CAN PRODUCE PROFESSIONAL LOOKING CD'S AND BOXES. HE HAS PRODUCED A GOOD AND GENUINE LOOKING SET IT'S TRUE, BUT THESE ARE DEFINATELY, DEFINATELY NOT REAL CD'S. SORRY IF ANYONE WHO BELIEVED HIM FEELS A LITTLE ASHAMED TO BE SO EASILY FOOLED, BUT PLEASE DON'T REPLY TO THIS THREAD ANYMORE, DON'T FEED THE TROLL AND HE'LL GO AWAY. OK? Fake?
thomassit0 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det er stor sjangse for at det er sant dette med at noen har fått half life 2.. Men han er tydligvis ikke så dum at han aktivere for da blir han jo garantert tatt Så half life 2 er jo egentlig sikra da, de kan jo bare ip sjekke de som aktiverer.. han blir tatt ? det er da ikke han som har gjort noe galt det er da butikken som solgte det til han.
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hvis han aktiverer den, å den blir sluppet ut, blir den sluppet bare på steam eller i butikkene å ?
thomassit0 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 alle hl2 fans i verden håper nok på at de slipper det på steam nå som det har blitt solgt , siden de sa at de skulle slippe det på steam hvis en butikk brøt datoen.
Kurt P Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 jeg ser han har fått 4+2 cd pakka .. Kan jeg kjøpe det i norge også?
Caddy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Noen som faktisk vet noe mer nå? Om det er blitt sluppet? Natta er jo over, såe... Edit: Prøvde restart av steam.. Funka dårlig... Endret 12. november 2004 av Caddy
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen som faktisk vet noe mer nå? Om det er blitt sluppet? Natta er jo over, såe... Edit: Prøvde restart av steam.. Funka dårlig... Er rimelig sikker på at dette var en spøk.. vi må nok vente i 4 dager til...
smetho Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Noen av oss får ta noen telefoner til en butikker vi vet har spillet liggende på bakrommet, si vi er Vivendi og at spillet har lekket. For å bøte på skadene så kan alle butikker lansere spillet nå Neida, men var nok fake denne saken her ja. Har vondt for å stole på slike ting før seriøse nettsteder tar opp sakene. Er så mye grumsk rundt på diverse fora, for mange pr-kåte smånisser som tror de er hAxOrZ (eller hvordan det drittordet nå skrives ), har til og med klart å laste ned Photoshop og laget et par bilder Synd egentlig...for forhåpningene går opp under slike hendelser. Og i etterkant må vi rydde opp i all feilinformasjonen Uansett, ikke lenge igjen nå! Dette klarer vi!
Zeph Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Må være ganske mange ansatte rundt i norges butikker som kunne solgt eit eksemplar for ganske høg sum, var jo det som skjedde med Halo 2, men eg husker ikkje kva den gjekk for i farten. Men som det er konkludert med tidlegare så er det fake. Btw...er det andre som har ein slik julafta-følelse? Der du bytter ut 24\12 med 16\11? Endret 12. november 2004 av zeph
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Gamespot http://ve3d.ign.com/articles/565/565561p1.html?fromint=1 Endret 12. november 2004 av Gullegutt
crownjewel Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Who cares, som sagt tidligere i tråden er ikke content-serverne for HL2 opp før 12:01 pst 16nov. dvs. ingen får aktivert eller spilt spillet før den tid. Endret 12. november 2004 av crownjewel
thomassit0 Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 men hva med det Valve har sagt da at hvis det selges før i butikk så skal det slippes på steam ? var det bare ren og skjær løgn det da ?
ronndi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) kanskje han har kjøpt denne: HALF-LIFE® 2 BOOKS IN STORES NOVEMBER 12 Raising the Bar and Official Game Guide Set to Ship Roseville, California – (November 9, 2004) – Prima Games and Valve today announced the availability of the first two official Half-Life 2 publications – Half-Life 2: Raising the Bar and the official Half-Life 2 game guide – both scheduled to arrive in retail outlets around the world on Friday, November 12, 2004. og mekka resten selv Men er rimelig sikker på at noen kommer til å få tak i den før 16. nov. Endret 12. november 2004 av ronndi
Zeph Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) bleh... Endret 12. november 2004 av zeph
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 jeg fikk kjøpt HL2 i dag, kosta 449 op en spaceworld i oslo, spillet er registret, og venter på den 16. PS. når på dagen vil det bli mulig å spiller. må vi vente til den 16 i usa, eller 16. i london?
Zeph Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Det er samme lanseringstidspunkt over heile verden, og i Norge er det klokka 09:00 om morgonen om eg ikkje huskar heilt feil. Tipper det sitter ein del folk ved PCen ved det tidspunktet ja Hadde vært kult om Steam kunne registrere kor mange som registrerer HL2 og publisert aktiviteten den første timen. Endret 12. november 2004 av zeph
Sagacious Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 jeg fikk kjøpt HL2 i dag, kosta 449 op en spaceworld i oslo, spillet er registret, og venter på den 16. PS. når på dagen vil det bli mulig å spiller. må vi vente til den 16 i usa, eller 16. i london? Bra du har registrert det... des flere som gjør det, des større sjanse for at de unlocker det.
DjNeo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det er samme lanseringstidspunkt over heile verden, og i Norge er det klokka 09:00 om morgonen om eg ikkje huskar heilt feil. Tipper det sitter ein del folk ved PCen ved det tidspunktet ja Hadde vært kult om Steam kunne registrere kor mange som registrerer HL2 og publisert aktiviteten den første timen. Det er klokken 09.00 ja
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 09:00 passer bra, siden jeg aldrig står opp før 10. da kan jeg hoppe de 20cm det er til pc'n fra senga og får spillt HL2 før forkost
DjNeo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 09:00 passer bra, siden jeg aldrig står opp før 10. da kan jeg hoppe de 20cm det er til pc'n fra senga og får spillt HL2 før forkost Det er noen som har det, jeg får ikke spilt det før etter jobb nærmere kl.19.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå