N* Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 jepp. trenger litt kritikk på eamgrafix.com. sikkert en millard skrivefeil der nå, men det skal jeg fikse. fyr løs!
mikk- Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) Den bugger i FireFox. Jeg ville ha prøvd å bestemme meg litt mer for hvilken stil jeg ville kjøre. I utgangspunktet ser den ganske "clean", "high-tech" ut, men overskriftene og logoen grenser nesten opp mot "grunge". Er ikke helt fornøyd med selve teksten overskriftene. Mulig de kunne vært laget mer kreativt enn tykk svart tekst. "Html css" i footeren er i en helt ny font, som du ikke bruker noe annet sted på siden. Jeg ville ha holdt meg til en eksisterende font hvis jeg var deg. Menysystemet ditt er bra, men hadde det kanskje gått an å trekke en strek mellom kategorien du er inne i i den øverste delen og den nederste delen? Tror det hadde gjort den enda enklere å forstå. EDIT: Men det var en fin side, utenom buggen i Firefox Endret 11. november 2004 av Mikka
bernini Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) - Mørkegrå istedenfor sort skrift? Edit: Den var jo grå , kanskje litt lysere.. - Overskrifter litt kjedelig, men fungerer - Likte ikke mouseoveren helt, passet liksom ikke inn - Litt sterk overgang mellom den sorte streken på siden og selve innholds-firkantene, litt vanskelig å forklare. Alt i alt en ganske flott side.. EditII: 100% høyde kanskje? Blir alt for markant slutt på siden hos meg under "news". Bruker 1280x1024 og Opera 7.5 Endret 11. november 2004 av gordito
flodhest Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Fikk et veldig godt førsteinntrykk av denne siden. Med nærmere studering fant jeg ut at bevelen og slikt ble litt for voldsomt, det ble litt for mye. Det er en liten bug i footer med scanlinene. Synes det er kult at du har blandet to stiler her, det er heller ikke for markant, så jeg mener det går.
jocke Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Siden bøgger seg kraftig i Safari (ikke at majoriteten av nettbrukere er mac, men den bør vises 100% av alle nettlesere)
N* Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 har sett den buggen i firefox og safari. det ser da ut som om alt er der det skal være men at bakgrunnsbildet mangler? aner ikke hva det kan være jeg. skal finne en bedre font i footeren og se om jeg kommer på noe jeg kan gjøre med menyen. og ja. jeg skal fikse gramatikken
N* Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 hei igjen. vet ikke om noen husker denne tråden jeg. nå har jeg uansett prøvd å fikse litt på de nevnte punktene. hvis dere husker siden... hjalp det? hvis dere ikke husker den... hvordan ligger det an nå? det jeg har gjort siden forrige gang: -byttet farge på bakgrunnnen -byttet header og footer -byttet html og css knappene det med blandingen av to stiler kan jo være orginalt, men er det kult? og en ting til (kansje ikke veldig relevant med wds forumet) tror dere den trenger å være på engelsk? er ikke så veldig flink med det.
joffar Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 bugger fortsatt i FF1, hovedtekst har ikke den samme bakgrunn som header og footer.. Ellers en fin side.. har ikke tid til mere kritikk nu... skal hjem..
FrepEtT Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Den er helt grei. Men du må fikse buggen i firefox, og jeg likte ikke bildet nederst, passa liksom ikke inn synes jeg.
N* Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 tror hovedtekstbakgrunnen har samme farge som resten av bakgrunnen nå jeg likte ikke bildet nederst, passa liksom ikke inn synes jeg. hmm. hva var det med det som ikke passet inn da? og så var det firefox-buggen min da. hva skal jeg gjøre med den? ingen som vet?
huf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Grei side det der... Menyen var litt for spinkel etter min mening. Ellers så bugger den i ff som andre har sagt. Det må rettes på. Lek deg med backgorund-taggen i wrap helt til du får det til. Er nok der en plass det ligger, muligens.
HMaster Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Bugger stygt i opera også. Virker som IE er den eneste browseren den ser ut i. Ellers ser den fin ut. Foruten den malplasserte fonten i toppen der det står eamgrafix.
N* Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Bugger stygt i opera også. Virker som IE er den eneste browseren den ser ut i. æsj da! den gjør ikke det her. det må være noe mystisk som fåregår. jeg tenker så det knaker men det burde jo egentlig funke!? Lek deg med backgorund-taggen i wrap helt til du får det til. Er nok der en plass det ligger, muligens. joda. men det er vel ikke noe særlig å leke seg med egentlig. background:#1A0C2C url(wrbg.jpg) repeat-y; den kan vel ikke gjøre noe annet en å funke? jeg ser ivertfall ikke noe annen måte å gjøre det på eller noe som kan være feil der.
N* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 *bump* er det virkelig ingen av dere som vet dette? jeg trenger virkelig å fikse dette. den har samme buggen i safari også
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Sleng opp en bakgrunn i wrappen, så får du kanten til å gå ned hele veien. Vet at grafikken er litt annerledes øverst og nederst, men dette får så være. Tror siden ser vel så fin ut med lik kant hele veien nedover.
N* Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Sleng opp en bakgrunn i wrappen, så får du kanten til å gå ned hele veien. Vet at grafikken er litt annerledes øverst og nederst, men dette får så være. Tror siden ser vel så fin ut med lik kant hele veien nedover. hæ? jeg har jo en bakgrunn i wrappen. problemet er at den bare viser seg i opera (hvertfall min opera) og ie, ikke firefox og safari.
potetskrell Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Sleng opp en bakgrunn i wrappen, så får du kanten til å gå ned hele veien. Vet at grafikken er litt annerledes øverst og nederst, men dette får så være. Tror siden ser vel så fin ut med lik kant hele veien nedover. hæ? jeg har jo en bakgrunn i wrappen. problemet er at den bare viser seg i opera (hvertfall min opera) og ie, ikke firefox og safari. Ja, for svarte, det har du ja.. hehe, liker ikke måten du setter opp css på Nå er jeg trøtt og gidder ikke buglete.. sorry
Tha_Zaynt Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg liker ikke de transparent-områdene på sidene og bildet i footeren er stort sett det samme som det i header bortsett fra at det er klipt litt annerledes (virker ihverfall sånn). Fjern det og du er på god vei
Tha_Zaynt Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Prøv å gjør det slik: #wrap{ height: 100%; min-height: 100%; width: 1000px; text-align: left; background: url(wrbg.jpg) repeat-y; } html, body { background: #1A0C2C; height: 100%; text-align: center; } Det funka ihvertfall her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå