Gå til innhold

Hva er det mest uheldige du har gjort?

Jaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kanskje største tabben i mitt liv var første gang jeg rørte en datamaskin som seksåring. Grom sak igrunn, gammel laptop, tung som arvesynden, 10" amber monochrome skjerm..

Toshiba was my gateway drug. Etter det gikk de neste 16 årene altfor fort uten at jeg egentlig har noe igjen for det.

Eh.. rent bortsett fra en sinnsyk Digger-score.

I senere tid er det ofte fylle-relatert, som f.eks å dukke opp på et utested iført sort bukse, hvit skjorte, sort skinnvest, verdens styggeste solbriller, et elvis-skjerf og steinar bastesen-lua fra helvete. (Discokveld på studenthuset..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk låne trehjulssykkelen til datteren min også knakk den i to. Jeg kjøpte en ny sykkel dagen etter som hun selv valgte ut. :thumbup: (Dårlig samvittighet)

Gammel var du da? Og hvor gammel er du nå??

Skrevet

slå ned en i klassen. var ikke meningen. skulle egenlig bare late som jeg skulle slå'n men han lente seg litt framover akkurat da jeg slo og dermed fikk han seg en på tryne og gikk i bakken.

Skrevet
Kjørte ned en gruppe menesker i bånn av en alpinbakke, de sto liksom bare der å hang, mens jeg for første gang sto på slalomski...

den ene fyren blei kjørt bort, traff han rimelig bra  :no:

Etter det gikk jeg over til snowboard...

\\Sp33D

No offence, men .. &/%"#%)%

Jeg ble kjørt ned av en fyr en gang. Da lå jeg pent på bakken da, og det gjør han også hvis jeg møter han igjen!!!

:hrm:

Skrevet
Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. :(

Okey, det der var seriøst ekkelt. :sick:

Føler med deg. Er glad jeg aldri kommer til å havne i en slik situasjon. :tease:

Skrevet
Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow. :(

Det er noe av det morsomste jeg har lest i mitt liv. Jeg lo høyt (kommentarene til Haddis hjalp, de òg).

Syns litt synd i deg...

Skrevet
Tror ikke jeg trenger utdype. Hvis noen lurer, sjekk SO3 and feel my sorrow.  :(

Bwahahahahahaha!!

Fy for Satan, det spruta melk ut nesa mi :D

*gispe etter luft*

Huff...det der vil jeg ikke ha unnet mine verste fiender :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...