Gå til innhold

Godt initiativ fra fornuftige amerikanere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Fint og se at en del amerikanere tenker på resten av verden
De gjor egentlig ikke det. Husk, de ville ha gratis helsevesen, etc, etc, pa tross av a hjelpe folk i andre land, som Irak, osv. De vil heller dra USA ut av Irak, for sa a gi seg selv gratis helsevesen.

 

Den andre siden er vel neppe mye bedre.

Tror ikke helt din oppsummering av hvorfor Bush vant valget deles av så mange valgforskere.

Det slemmeste jeg har hort om Kerry fra den andre siden er at han er en "flip-flopper"... som mannen har bevist at han er. Tror ikke det stiller opp mot Hitler, apekatt, nazist, fascist, idiot, osv.

Valgforskere kan si whatever de vil, og jeg har ikke sagt at dette er den eneste grunnen til at Bush vant. Sa jeg det? Jeg sa at man ikke kommer langt ved a gjore opposisjonen om til dyr og idioter, da blir de bare provosert, og man ser hva som skjedde: mange fler millioner stemte ved dette valget i sammenligning med i 2000, og Bush fikk mer stemmer enn noen annen amerikansk president i hele USAs historie.

Lenke til kommentar
We leraned that logis is overshadowed by fear, ignorance and prejudice

 

Et argument som kan brukes like godt mot begge parter. :roll:

 

Hva er egentøig poenget med denne tråden? Noen amerikanere likte ikke resultatet? Newsflash; nesten halvparten likte ikke resultatet!

 

Apropos logik: Hvorfor får denne tråden stå, når denne umiddelbart ble stengt?

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Fint og se at en del amerikanere tenker på resten av verden
De gjor egentlig ikke det. Husk, de ville ha gratis helsevesen, etc, etc, pa tross av a hjelpe folk i andre land, som Irak, osv. De vil heller dra USA ut av Irak, for sa a gi seg selv gratis helsevesen.

Hva i all verden er det du snakker om her??

 

Valgforskere kan si whatever de vil, og jeg har ikke sagt at dette er den eneste grunnen til at Bush vant. Sa jeg det?

 

Det er akkurat derfor de tapte: fordi de kaller presidenten en apekatt. Nar man snakker om de man ikke er enige med som dyr og idioter, sa kommer man ikke langt.

 

Ja, du sa det.

 

 

 

Den andre siden er vel neppe mye bedre.

Tror ikke helt din oppsummering av hvorfor Bush vant valget deles av så mange valgforskere.

Det slemmeste jeg har hort om Kerry fra den andre siden er at han er en "flip-flopper"... som mannen har bevist at han er. Tror ikke det stiller opp mot Hitler, apekatt, nazist, fascist, idiot, osv.

Valgforskere kan si whatever de vil, og jeg har ikke sagt at dette er den eneste grunnen til at Bush vant. Sa jeg det? Jeg sa at man ikke kommer langt ved a gjore opposisjonen om til dyr og idioter, da blir de bare provosert, og man ser hva som skjedde: mange fler millioner stemte ved dette valget i sammenligning med i 2000, og Bush fikk mer stemmer enn noen annen amerikansk president i hele USAs historie.

 

Du har tydeligvis ikke fulgt godt nok med i svertekampanjene.

Grunnen til at Bush vant finner du sikkert hvis du Googler litt.

Lenke til kommentar
Fint og se at en del amerikanere tenker på resten av verden
De gjor egentlig ikke det. Husk, de ville ha gratis helsevesen, etc, etc, pa tross av a hjelpe folk i andre land, som Irak, osv. De vil heller dra USA ut av Irak, for sa a gi seg selv gratis helsevesen.

Ja, gud forby at et lands innbyggere ønsker å bruke penger på noe konstruktivt istedenfor noe destruktivt.

Lenke til kommentar
Fint og se at en del amerikanere tenker på resten av verden
De gjor egentlig ikke det. Husk, de ville ha gratis helsevesen, etc, etc, pa tross av a hjelpe folk i andre land, som Irak, osv. De vil heller dra USA ut av Irak, for sa a gi seg selv gratis helsevesen.

Ja huff, Demokratene er noen skikkelige egoister, mens de snille Republikanerne setter irakerne foran seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Du har tydeligvis ikke fulgt godt nok med i svertekampanjene.
Jo, jeg har faktisk det. Men jeg vedder godt flesk på at du ikke vet hva denne "sverte"-kampanjen besto av.
Grunnen til at Bush vant finner du sikkert hvis du Googler litt.
Det er ingen som har fasit på akkurat hvorfor Bush vant, men det jeg sa kan godt være en mulig grunn.
Ja, du sa det.
Sa jeg at dette var den eneste grunnen?
Sånn som du avviser alle på venstresiden som revolusjonister?
Vennligst vis meg et eneste innlegg på dette forumet hvor jeg har brukt ordet revolusjonist. :roll:
Ja, gud forby at et lands innbyggere ønsker å bruke penger på noe konstruktivt istedenfor noe destruktivt.
Så det er destruktivt å gi andre mennesker i verden basisrettighetene som man selv har alltid hatt? OK...

Ja huff, Demokratene er noen skikkelige egoister, mens de snille Republikanerne setter irakerne foran seg selv.

Ja, de måtte nok virke slik, for å vinne valget. Linjen fra Kerry om at Bush lagde brannstasjoner i Irak mens han la ned brannstasjoner i New York sier vel litt... Det er ikke akkurat som om jeg har diktet dette opp.
Lenke til kommentar
Det slemmeste jeg har hort om Kerry fra den andre siden er at han er en "flip-flopper"... som mannen har bevist at han er. Tror ikke det stiller opp mot Hitler, apekatt, nazist, fascist, idiot, osv.

Valgforskere kan si whatever de vil, og jeg har ikke sagt at dette er den eneste grunnen til at Bush vant. Sa jeg det? Jeg sa at man ikke kommer langt ved a gjore opposisjonen om til dyr og idioter, da blir de bare provosert, og man ser hva som skjedde: mange fler millioner stemte ved dette valget i sammenligning med i 2000, og Bush fikk mer stemmer enn noen annen amerikansk president i hele USAs historie.

Hva mener du med "den andre siden"? Konservative medier? Konservative velgere? Uansett hva du mener så må du ha levd i et hull i bakken for å ha unngått å få med deg alt det negative som har blitt sagt om Kerry. Enten det eller så lyger du bevist for å forsvare den edle høyresiden.

 

Jeg vet at konservative velgere har kalt Kerry en landsforeder, en feiging og en løgner. Hadde de hatt mer negativ informasjon om ham hadde de selvfølgelig brukt den for alt den er verdt. Dessverre for republikanerne så er Kerry en veltalende og intelligent mann, så det ville ikke gitt mye mening å kalle ham for en idiot. Han har heller ikke en (offentlig kjent) broket fortid, i motsetning til en viss annen person som har blitt tatt for fyllekjøring og angivelig skal ha vært kokainmisbruker. Kerry har heller ikke startet to kriger som til sammen har kostet flere titalls tusen mennesker livet.

 

Også konservative medier har prøvd å framstille Kerry som landsforeder, feiging og løgner. Jeg er usikker på om noen større konservative nyhetskilder har kalt ham dette direkte, men så er det vel heller ikke så mange seriøse medier på den andre siden som har kalt Bush en apekatt eller en nazist. FOX News Channel, som har kjørt en knallhard propagandaoffensiv mot Kerry i hele år, har innrømmet å ha publisert falske dokumenter om Kerry, der han omtaler seg selv som en metroseksuell mann som liker å ta manikyr. Nevnte kanal har også, i et annet forsøk på å sverte Kerry, intervjuet "medlemmer" av en falsk organisasjon ved navn Communists for Kerry. FOX-programledere har også stilt spørsmål ved om Kerry er fransk, samt uttalt at Nord-Korea elsker John Kerry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...