Gå til innhold

Godt initiativ fra fornuftige amerikanere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg merke til at en stor del av bildene på www.werenotsorry.com viser folk som poserer med maskingevær og andre skytevåpen, mens ingen av bildene på den andre websiden gjør det.

Legg merke til at en stor del av de bildene på www.werenotsorry.com som viser maskingevær og andre skytevåpen er manipulert.

Manipulert? Hvordan?

Lenke til kommentar
Legg merke til at en stor del av bildene på www.werenotsorry.com viser folk som poserer med maskingevær og andre skytevåpen, mens ingen av bildene på den andre websiden gjør det.

Legg merke til at en stor del av de bildene på www.werenotsorry.com som viser maskingevær og andre skytevåpen er manipulert.

Manipulert? Hvordan?

Jeg hadde funnet fram eksempler, men hvis man går inn på siden vil man se hva som har skjedd.

Patetisk gjort av visse mennesker. Først benekter de at Bush ble valgt, så angriper de de folkene som stemte på Bush. Som om de 3 siste demokratiske presidentene ikke var fra sør, har noen laget en side som heter "fuck the south".

Lenke til kommentar
Legg merke til at en stor del av bildene på www.werenotsorry.com viser folk som poserer med maskingevær og andre skytevåpen, mens ingen av bildene på den andre websiden gjør det.

Legg merke til at en stor del av de bildene på www.werenotsorry.com som viser maskingevær og andre skytevåpen er manipulert.

Manipulert? Hvordan?

Jeg hadde funnet fram eksempler, men hvis man går inn på siden vil man se hva som har skjedd.

Patetisk gjort av visse mennesker. Først benekter de at Bush ble valgt, så angriper de de folkene som stemte på Bush. Som om de 3 siste demokratiske presidentene ikke var fra sør, har noen laget en side som heter "fuck the south".

Alltid en unnskyldning for hånden, hva?

Lenke til kommentar
Alltid en unnskyldning for hånden, hva?

Unnskyld? Har jeg misforstått? Siden er faktisk tatt ned, fordi folk som stemte Kerry har ringt denne fyren og fortalt ham hvor teit de syns han er. Så om du velger å kalle det en unnskyldning...

 

edit: jeg fant til og med linkene brukt i tråden om www.werenotsorry.com:

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/notsorry2.jpg

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/badass.jpg

Kommer siden noengang opp igjen vil du se at jeg hadde rett.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Alltid en unnskyldning for hånden, hva?

Unnskyld? Har jeg misforstått? Siden er faktisk tatt ned, fordi folk som stemte Kerry har ringt denne fyren og fortalt ham hvor teit de syns han er. Så om du velger å kalle det en unnskyldning...

 

edit: jeg fant til og med linkene brukt i tråden om www.werenotsorry.com:

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/notsorry2.jpg

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/badass.jpg

Kommer siden noengang opp igjen vil du se at jeg hadde rett.

Hvordan var disse bildene manipulert? Om de så var manipulert, betyr det at alle de andre bildene var det?

Lenke til kommentar
Alltid en unnskyldning for hånden, hva?

Unnskyld? Har jeg misforstått? Siden er faktisk tatt ned, fordi folk som stemte Kerry har ringt denne fyren og fortalt ham hvor teit de syns han er. Så om du velger å kalle det en unnskyldning...

 

edit: jeg fant til og med linkene brukt i tråden om www.werenotsorry.com:

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/notsorry2.jpg

http://www.werenotsorry.com/images/Photos/badass.jpg

Kommer siden noengang opp igjen vil du se at jeg hadde rett.

Hvordan var disse bildene manipulert? Om de så var manipulert, betyr det at alle de andre bildene var det?

På den måten at det var et bilde av en person med et gevær, og tekst skrevet på med paint/photoshop/osv. Og det betyr ikke annet enn at akkurat de bildene var falsk.

Lenke til kommentar
På den måten at det var et bilde av en person med et gevær, og tekst skrevet på med paint/photoshop/osv. Og det betyr ikke annet enn at akkurat de bildene var falsk.

Hvordan indikerer det at de er falske? Mange av bildene på www.sorryeverybody.com hadde også tekst som var lagt på i etterkant. Hvorfor nevner du ikke dette?

Lenke til kommentar

Bildet er ikke falskt selv om teksten legges på i etterkant. Om jeg ikke husker feil så beskrev www.werenotsorry.com hvordan en skulle legge på tekst i etterkant for og så sende inn bildet. Skal disse bildene nå betegnes som falske? Hvorfor fjernet ikke vedkommende som hadde siden bildende hvis de var falske?

Lenke til kommentar
På den måten at det var et bilde av en person med et gevær, og tekst skrevet på med paint/photoshop/osv. Og det betyr ikke annet enn at akkurat de bildene var falsk.

Hvordan indikerer det at de er falske? Mange av bildene på www.sorryeverybody.com hadde også tekst som var lagt på i etterkant. Hvorfor nevner du ikke dette?

Legg merke til at en stor del av bildene på www.werenotsorry.com viser folk som poserer med maskingevær og andre skytevåpen, mens ingen av bildene på den andre websiden gjør det.

Derfor.

Lenke til kommentar
Grunnen til at bildene er falske er at personer poserer med skytevåpen? Er ikke dette en rimelig tynn begrunnelse? Etter det jeg vet så sympatiserer flertallet av NRA-medlemmene med Bush.

Det er ingen begrunnelse. Forumets Bush-tilhengere må bare på død og liv ugyldiggjøre alt som kan sette republikanere i et dårlig lys.

Lenke til kommentar
Grunnen til at bildene er falske er at personer poserer med skytevåpen? Er ikke dette en rimelig tynn begrunnelse? Etter det jeg vet så sympatiserer flertallet av NRA-medlemmene med Bush.

At flertallet av NRA støtter Bush betyr ikke at flertall av Bush-supportere er medlem av NRA. Det jeg prøver å få frem er at vi kunne dele bildene opp i:

Vanlige mennesker som holdt skilt/ark der de sa at de var for Bush

Mennesker med skyevåpen, der beskjeden om at de var for Bush var lagt inn senere. Det eneste jeg prøver å si er at det faktisk er en mulighet for at det var noen som prøvde å framstille de som er for Bush som ville, skyteglade rednecks.

Det var ikke akkurat sånn at anti-Bushere ga blaffen i siden, det ser vi jo.

Lenke til kommentar

På den måten at det var et bilde av en person med et gevær, og tekst skrevet på med paint/photoshop/osv. Og det betyr ikke annet enn at akkurat de bildene var falsk.

Det kan være en mulighet for at disse er falske ja (forøvrig brude vedkommende som laget siden ikke publisert disse bildene hvis han hevdet de ikke tjente hans sak-jeg kan heller ikke se at han har hevdet at noen er falske?), dette er noe annet enn og hevde at de er falske.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg prøver å si er at det faktisk er en mulighet for at det var noen som prøvde å framstille de som er for Bush som ville, skyteglade rednecks.

Det var ikke akkurat sånn at anti-Bushere ga blaffen i siden, det ser vi jo.

Det er også en stor sannsynlighet for at de faktisk er det. Skjønner godt at du ønsker å bortforklare dette med å si de er manipulert.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg prøver å si er at det faktisk er en mulighet for at det var noen som prøvde å framstille de som er for Bush som ville, skyteglade rednecks.

Det var ikke akkurat sånn at anti-Bushere ga blaffen i siden, det ser vi jo.

Det er også en stor sannsynlighet for at de faktisk er det. Skjønner godt at du ønsker å bortforklare dette med å si de er manipulert.

Det er jo langt ifra tvil om at de er manipulert. Spørsmålet er: hvem av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...