Gå til innhold

Komplett roter til webordre..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først: Jeg har aldri hatt samme problemet som trådstarter.

Jaja, nå skjedde det - har altså fått omtrent det samme problemet som trådstarter. :mad:

 

Dvs, jeg skulle bestille noe nå. Så klarte jeg selvsagt å glemme den tingen som egentlig var grunnen til at jeg bestilte noe i det hele tatt. Oppdaget dette etter maks et minutt eller to. Så da var det bare å kansellere ordren da.

 

Og først Theo343, å slette en og en vare ser ikke ut til å funke lenger hos komplett :thumbdown: Men det er altså en knapp som heter Slett hele ordren. Det som skjer når man trykker på den er at man kommer tilbake til rotmenyen for kontosidene.

 

Ordresatus endres til Pending/Kansellering ubekreftet. Saken er jo den at det kommer ikke opp noe spørsmål om å bekrefte. Har til og med lukket alle vinduer for å se om noe har lagt seg bak... Og komplett kan jo ikke sitte og bekfrefte hver avbestilte ordre heller? Så hvorfor står det da ubekreftet? :hmm:

 

Og ikke står det noen dato/klokkeslett for når den er slettet heller. For meg minner det i det hele tatt om at ordren ikke er slettet :mad::no:

 

Bare å krysse fingrene for at det løser seg alikvel. :hmm: Men jeg tviler :realmad:

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Må innrømme at det er lenge siden jeg bestilte fra Komplett, men trodde de sendte ut en mail man måtte svare på innen kort tid for at bestillingen skulle bli aktivert. Antar at det er slutt, men syntes det ga en ekstra trygghet. Det er dessverre lenge siden komplett var billige på noe, så det er blitt mye danske/svenske handel de siste gangene :)

 

Utover det var det jo kjapt levert av komplett da, egentlig imponerende kjapt.

Lenke til kommentar

har faktisk kansellert noen få ganger ordrer hos komplett pga. feilordre. Det eneste tipset jeg kan gi er at man må passe på at det står kansellert/bekreftet. Så lenge kanseleringen er ubekreftet så er den ikke kansellert...

 

men du burde fått en bekreftelse på sendingen du egentlig hadde kansellert så lenge de sendte den.

 

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Så vanskelig kan det altså gjøres. Hva med å tenke seg om før man bestiller? Eller ringe Komplett for å kansellere ordren hvis man har bestilt noe man ikke skal ha?

 

Synes enkelte har enorme forventninger når man mener at en webshop som bare behandler ett tall og nuller skal vite at folk som bestiller egentlig ikke vil bestille osv. Enkelte ganger kreves det nok meget tålmodige kundebehandlere på nettbutikker. Man tenker seg tydeligvis mere om når man går inn i en butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...