Gå til innhold

Komplett roter til webordre..


Anbefalte innlegg

Hadde samme opplevelsen, for noen uker siden. La inn en bestilling, men ombestemte meg meg i samme øyeblikk, da jeg hadde glemt noen varer. Trykte så på den "slette ordre" knappen, eller hva den heter. Det kom opp "Kansellert". La så inn en ny bestilling. Men etter en liten stund kom den første ordren på plukklisten. Sendte en mail til komplett. Men da de svarte, var ordren allerede sendt. Heldigvis ordnet komplett det så jeg slapp å betale noe frakt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ok, som jeg skrev for noen dager siden så var dette ute av verden..Men det viser seg å ikke være tilfellet.

 

Idag fikk jeg et brev der det står at jeg må betale porto for sending og retur av disse pakkene som ble feilsendt til meg..

 

Summen ligger på 700kr!

 

Hva skal jeg egentlig gjøre her?jeg føler at det blir feil at jeg skal lide for en dårlig webside som tydligvis har noe feil med mindre ansatte ikke bryr seg om avbestillinger og sender pakker uansett. :mad:

Lenke til kommentar

de sa de ikke kunne gjøre noe med sendingen pga at den allerede var sendt og jeg fikk beskjed om å sende varene tilbake.

 

Å at de ikke klarer å avbestille en vare engang synes jeg er meget merkverdig.

 

Jeg hadde jo allerede avbestilt varen før den ble sendt via nettsidene deres.

Er vel ikke min feil at siden dere er noe drit og ikke fungerer?

 

PS. har sendt en lang mail til komplett.no ang dette rotet.

Endret av b0rre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...