Gå til innhold

Forceware 66.93 sluppet


TaLo

Anbefalte innlegg

skal installere kortet etterpå, skal jeg bruke medfølgende driver først eller gå rett på denne? (pov 6800gt)

Rett på nyeste driver. Bytter du driver, så kjør avinstaller av den gamle, så kjør Driver Cleaner. Da blir du kvitt alle rester av den gamle driveren. Å bare legge ny driver over den gamle kan føre til problemer. Se min første post her.

Har du en link til denne Driver Cleaner saken? Takker på forhånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal installere kortet etterpå, skal jeg bruke medfølgende driver først eller gå rett på denne? (pov 6800gt)

Rett på nyeste driver. Bytter du driver, så kjør avinstaller av den gamle, så kjør Driver Cleaner. Da blir du kvitt alle rester av den gamle driveren. Å bare legge ny driver over den gamle kan føre til problemer. Se min første post her.

Har du en link til denne Driver Cleaner saken? Takker på forhånd...

 

http://www.google.com/search?sourceid=navc...=Driver+Cleaner

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
skal installere kortet etterpå, skal jeg bruke medfølgende driver først eller gå rett på denne? (pov 6800gt)

Rett på nyeste driver. Bytter du driver, så kjør avinstaller av den gamle, så kjør Driver Cleaner. Da blir du kvitt alle rester av den gamle driveren. Å bare legge ny driver over den gamle kan føre til problemer. Se min første post her.

Har du en link til denne Driver Cleaner saken? Takker på forhånd...

 

http://www.google.com/search?sourceid=navc...=Driver+Cleaner

Takke takk :D

Lenke til kommentar
' date='10/11/2004 : 17:07'] Mente at video "dekoderen" i 6800 kortene var det noe hw feil med?

Så en eventuell driver update kan ikke fikse dette?

 

Njaal

Det er bare rykter så vidt jeg vet... Som har blitt avkreftet nå mener jeg.

 

Fungerer bra for meg iallefall. Har ikke testet Windoes Media 9 enda vel og merke, men jeg bryr meg ikke hvir den ikke fungerer i windoes Media. Den fungerer bra i DivX (MPEG-4) og DVD/MPEG-2 for meg.

Lenke til kommentar
Kjørte 3D Mark selv igår. 03 Men. Fikk 13097 med LGA775 @ 3.5ghz, 6800 Gamer Ed. kjørende med 16 pipelines og 440/1200. Endelig over 13k. Føles godt :D

du snakker vel om asus sitt gamer edition kort??? jeg har det samme, hvordan kan jeg få 16 pipes???

 

jeg prøver riva tuner, men alle knappene er defused, (går ikke ann å trykke på de)

 

har du noen tips til meg om hva jeg kan gjøre?????

får nå bare 9000 poeng i 3dmark03 :(

 

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

FlatOut virker perfekt hos meg, dønn stabil på 100fps med alt på fult.

 

FarCry: Ikke noe problemer her heller (dette spillet må ha blitt testet med den nye driveren før den ble sluppet) fra 50-70 fps med alt på fult.

 

Doom3: :D (kunne godt lagt til en del smil til) på ultrahigh 1024 med alt på klin fullt får jeg nå 60fps, mens det var 5 eddekopper holdt det seg der oppe(har spilt mellom et helt brett), satan for en fordedring, før haddet jeg 20-30 på ultra high. Nå må jeg spille doom3 en runde till, er jo et helt annet spill å spille nå!. Dette var gode nyhetet for meg!!

 

Gleder meg til å teste denne fps spiseren på HL2 :love: , en del på dette forumet har anbefalt x800 kortene pga HL2, noe jeg synes er vågalt til et spill som ikke er kommet ut, vi får se.

 

gs 6800 2400 Gainward 420-1200

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hvis jeg prøver å spille av WMV High Definiton og MPG HD så får jeg masse artifacts på bildet. Det ser ut som om det bildet blir dratt ut til sidenene mange plasser. Hvis jeg slår av overlay/hardware decoding så er bildet fint.

 

Edit: Alt er ødelagt i fullscreen, divx også. :

Endret av dreden
Lenke til kommentar

La inn disse nye driverne for (det litt tilalderskomne) Gainward GF4 4800SE-kortet mitt nå... og det er akkurat som vifta på GPU'en giret opp et lite hakk samtidig? Kan det være mulig... :cry: (Har benyttet 61.77 frem til nå, og vurderer å bytte tilbake for å se om den irriternde pipetone-støyen gir seg... sukk.)

Lenke til kommentar
Hvis jeg prøver å spille av WMV High Definiton og MPG HD så får jeg masse artifacts på bildet. Det ser ut som om det bildet blir dratt ut til sidenene mange plasser. Hvis jeg slår av overlay/hardware decoding så er bildet fint.

 

Edit: Alt er ødelagt i fullscreen, divx også. :

Jeg får samme problem som deg ,derso jeg spiller av wmvd fil blir det forsyrrelser i bildet når jeg velger fullt bilde.

Endret av vix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...