MiteS Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg har en folder på D: partisjonen min som heter '70d4ca74959490e447' som inneholder følgende filer: wmp.dll wmpcore7.dll wmpcore8.dll en folder som heter update hvor jeg får access denied. Dette har noe å gjøre med mediaplayer vet jeg, men vet noen hvordan jeg kan slette eventuelt flytt denne mappa?
Hårek Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Tror disse skal forsvinne etter en reboot. Det er oppdateringsfiler.
MiteS Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Tror disse skal forsvinne etter en reboot. Det er oppdateringsfiler. Grunnen til at jeg spør hvordan jeg kan få fjernet/flyttet de er jo fordi de har vært der usannsynlig lenge. Jeg har rebootet ett hav av ganger. Noen andre forslag? De har forresten vært der siden sist jeg formaterte.. de var der før jeg formaterte også...
Seymour Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du kan jo boote i sikkerhetsmodus og slette de, vil tro det skal funke
MiteS Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Har tenkt tanken, men da kan jeg risikere at noe plutselig ikke virker.. Tror dere det hjelper hvis jeg avinstallerer media player?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå