Gå til innhold

Beste James Bond film?

Allviteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Goldeneye, tror det har noe med at spillet kom ut på N64 omtrent samtidig med at jeg begynte å interessere meg..... :blush:

Ellers kommer Goldfinger, You Only Live Twice og The Man With The Golden Gun høyt på lista.

Die Another Day saug big time!

Endret av Icedude
Skrevet
Die Another Day saug big time!

Goldeneye --> Rett og slett ille!

Mine må vel være:

- Dr. No

- From Russia with Love

- The Man with the Golden Gun

(- The Living Daylights er heller ikke verst om jeg ikke tar feil. )

Liker Connery og Moore best. :)

Skrevet

Må si jeg liker stort sett alle de gode gamle James Bond -filmene, men jeg tror fortsatt Goldeneye er den beste jeg har sett. Mulig det har en sammenheng med spillet ;)

Skrevet

"Goldfinger", Oddjob (kinamann med flyvende hat) eller hvordan man skriver det. Uansett er han den beste bond skurken, på andreplass finner vi han dvergen i "The Man With The Golden Gun".

Skrevet

Roger Moore er jo den beste JB skuespilleren, så de fleste filmene med han er jo digg. Goldeneye var bra de første gangene jeg så den, men den blir fort kjedelig.

Skrevet

Goldeneye er en av de beste, men den er også den eneste med PB som er verd å se.

Så er det en jeg ikke husker hva heter, men det er den der de skal ha tak i en kodemaskin, og den øst-tyske mesteren i skiskyting kaster motorsykler på folk. Den inneholder all den gode, lune Bond-humoren. Eksempelvis er bob-, ski-, og motorsykkeljakt-scenen ned bobbanen konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...