Gå til innhold

Hva bør være med i Fragmovies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rems opp dere som klager. Jeg holder atm på med WarLord sin fragmovie, og har endel HLTV demoer som kan brukes. Hva er viktig? Har lagd ett par før, men ikke no spess mye. Bruker Vegas til editing, og Paint til andre ting :p

kan seff spørre noen på modde teamet mitt om de vil lage nice 3D intro? :D

Gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Gode frags.

- Hvit crosshair (hehe).

- Noen effekter (ikke overdriv).

- Kanskje fine frags i både normal og sakte tempo.

- Prøv også å få fraggene til å matche musikken.

Bruk tid på filmen, så kan den bli utrolig bra.

Var alt jeg kom på i farta som jeg ville vært nøye med om jeg først skulle lage film.

Er tøft hvor man zoomer inn på crosshairet for å se nærmere på et headshot, elns. Men det begynner å bli litt ofte brukt nå, så kanskje på tide med en del nye effekter?

Skrevet
Ingame-lyd er tøft.

nei for all del IKKE! :ohmy:

Jo.

Hva er Bloopers? :hmm:

Blooper er slik når du gjør noe som er drit fett oxå tar du dobbel-awp hs !!!!11

Skrevet
Ingame-lyd er tøft.

nei for all del IKKE! :ohmy:

Jo.

Tenkte på det da jeg skrev den lille listen. Gjett hvorfor jeg ikke skrev det...

Fordi jeg HATER det.

Skrevet (endret)

lær deg å bruke effekter, det er enkelt å sette in en effekt, men man må lære seg hvor mye av den det skal være...... for mye blir glorete, og for lite blir bare teit :) . forsøk å balansere effektene. også viktig at hendelser og effekter samsvarer med musikk/lyd. må ha gode frags, men det er også fett å se på eks et oversiktsbilde av et lag på defender en bombspot og eier at annet lag som forsøker å angripe, eller omvendt...... fjern chatten, den er bare irriterende.... LAG EN FEET INTRO!, :D , gjerne med kule klipp fra ekte filmer som du fader over til cs film, det kan bli bra, men også svært dårlig :D

Endret av Henrik2k
Skrevet

Vel, tenkte på å liksom ha NFSU bil som kjører langs Inferno, og opp mot midt der det står en CT. Etterhvert så treffer bilden CT-en og han detter bakover. Bare sånn enkelt som en intro, vi får se.

Effekter kan jeg ikke så mye av, bare elementære som zoom, osv .. . :D

1 AWM skudd, 2 drepte er ikke en blooper, egentlig ikke en knife kill heller, men det kan diskuteres. Er litt tabbe å bli kniva?

En TK er virkelig en blooper ;)

Vi får se, skal begynne for fullt i morra;)

Keep on giving tips ;)

Skrevet

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

For det første tviler jeg på at du klarer å få en "nfsu bil" på inferno uten at det ser ut som Streken på barnetv.

Dessuten ser jeg ikke hva nfsu har med cs å gjøre. La oss nå si at du klarte å få den bilen inn på inferno, ville det være morsomt?

Skrevet
Tenkte på det da jeg skrev den lille listen. Gjett hvorfor jeg ikke skrev det...

Fordi jeg HATER det.

Håper du er klar over at jeg mener skuddlyder, eksplosjoner og sånne ting, og ikke radio-kommandoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...