nuppenipp Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 wooohooo, her går det unna !!! Jeg skulle sjekke hastigheten på min ADSL-linje og her er resultatet: Nå skal jeg legge til at dette var en feil på siden da, men syntest den var litt morsom
kjaks Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 det er en feil på siden som gjør at den måler hastigheten det tar å laste filen fra harddisken din, isteden for fra nettsiden får noe av det samme resultatet når jeg skal teste hastigheten til nettet fra pda'en min
jocke Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Og hvorfor sensurerer man egentlig IP-adressene på slike bilder? Paranoia?
B4stian Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Og hvorfor sensurerer man egentlig IP-adressene på slike bilder? Paranoia? Vet ikke jeg, moderatorene kan jo sjekke den uansett.. Vel, hva er vitsen med å skryte av noe når du bare faket det?
Prikkus Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg har FIKAS (Finnmark Kabel Service) 786/256 kbit linje. Jeg har også fått sånn feil på siden... trur jeg.
Pilot_ Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er jo enkelt å bytte om tall i paint til og med, så det blir ett annet resultat
Lautsprecher Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Denne har vi IKKE sett før. nei, det har vi IKKE sett.
jocke Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Og hvorfor sensurerer man egentlig IP-adressene på slike bilder? Paranoia? Vet ikke jeg, moderatorene kan jo sjekke den uansett.. Tenkte ikke nødvendigvis på moderatorer. En ADSL-linje er veldig lite utsatt, selv om du vet ip-adressen. Siden det er NAT innenfor ganske mange prosent av ADSL-linjer, kommer man ikke lenger enn til routeren...
nuppenipp Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) øhhh, jaja... ...trykket ikke Esc og ikke er den redigert i Photoshop, var bare ment som en morsom 'feilmelding' jeg fikk da jeg skjekket linja, var ikke ment som et seriøst debatt-innlegg Endret 7. november 2004 av nuppenipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå