RaidHenrik Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Har ofte hørt at the sims spillene ødelegger maskinen er dette sant? kjenner en som har ;delakt datan sin p[ grunn av de Endret 7. november 2004 av RaidHenrik
redflame Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Ja den tar fyr ,så pass opp! Alle de !¤"!!!"# pyroman simene , ikke bra det der altså! Endret 7. november 2004 av redflame
EskimoBob Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Det er nok sant ja. De små "sim´ene" kommer til live om natten og fysisk ødelegger maskinen innvendig. Hmm.... Tror du virkelig at the sims hadde blitt så populært hvis det ødela maskinene til folk? Husk: det er lov å bruke hue sitt å tenke, altså ikketro på alt en hører. Endret 7. november 2004 av EskimoBob
~Alex~ Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Personelig liker jeg å sette kabinettet i bur, så simene ikke får godt løs på resten av huset. "STOP THAT SIM!". Ontopic: Sims er ikke farlig for datan, men kanskje for deg. Get a life EDIT: leif Endret 7. november 2004 av ~Alex~
Dʋgɢtung Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har ofte hørt at the sims spillene ødelegger maskinen er dette sant? Hvordan i all verden skulle et såpass stort og kjent spill ødelegge maskinen?
Nevnarion Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Så utrolig seriøse svar de fleste kom med her da. Det må jeg virkelig si Vel, jeg tror faktisk på at det kan ødelegge. Det er tross alt The Sims vi prater om her. Originalen var et helvete av et spill, fyllt med irriterende bugs, og bare dritt. Har spilt litt av The Sims 2 også, men gidder ikke spille det mer for det er bare til irritasjon. Det fucker opp maskinen, ja det er jeg villig til å tro. For maskinen min har aldri oppført seg så rart som når jeg hadde The Sims 2 installert.
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Ja... Et spill ødelegger maskinen... overclocker CPU'en din så den smelter... Herregud, nei, slapp av, spill "ødelegger" ikke maskinen din, det er inkompetanse som gjør det. Verste software kan gjøre, i fleste tilfeller er å fucke opp OS'et ditt så du må installere på nytt, men noe hardware trenger du ikke bekymre deg for at ryker, ingenting blir "ødelagt". Endret 7. november 2004 av odex
h00v3r Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Spiller Sim2 jeg, går helt fint. Har ikke skjedd noenting. Men det er sant at de noen ganger kan innholde bugs, men det er skjeldent. Ivertfall i mine tilfeller.
eirikhm Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 er nok bare manndommen det tar knekken på.. maskinen din er nok trygg
magiXen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 ja har samme problemet sjøl=) den forrige maskina mi jeg hadde i går var en "ålreit" 386 som jeg spilte msdos spill på åsså kom det en sim å da sto jeg klar med AWP'en min (sniper rifle) å skøyt en i balla å en annen sjukopat i huet haha 2 frags 1hs and one balla haha;) dritfali spør du meg;) men det blir som en slags trim som holder meg oppe;) hahaha:P
Bluebeans Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Våkna en natt av to hender som holdt temmelig hardt rundt halsen. Heldigvis rakk jeg å stoppe han. Litt ergelig at pcen røyk da, men men.
b-real Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Og da stenger vi denne for dere klarer ikke å holde dere on-topic og heller ei gi serriøse svar..
Anbefalte innlegg