Gå til innhold

Vil kaste ut somalierne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et slik eksempel viser bare at statistikk kan lyve like mye som det forteller sannheten. At de to drapene ble utført av noen fra Somalia er nok like tilfeldig som at jeg heter Stian og ikke Sebastian (og det er veldig tilfeldig kan jeg love deg).

Om det er tilfeldig eller ikke så er det likevel en statisktisk dokumenterbar påstand. Elvis Noveso Den Trangsynte bruker her en klassisk politisk korrekt hersketeknikk; å forsøke å kneble sine meningsmotstandere ved å stemple dem som rasister. Vel, denslags virket kanskje før, men etter tredve år med rasismegauling fra venstresiden har man lært seg å gjennomskue metoden.

Lenke til kommentar
Nei, det er den ikke.

Korrekt. At innvandrere er overrepresentert i forhold til folketallet er sant, men de begår langt ifra 50% av kriminaliteten her i landet.

Vet du dette eller er dette bare noe du er sikker på fordi det må være sånn ut ifra politisk korrekte hensyn? (Jeg sier ikke at jeg vet det motsatte)

Lenke til kommentar
Nei, det er den ikke.

Korrekt. At innvandrere er overrepresentert i forhold til folketallet er sant, men de begår langt ifra 50% av kriminaliteten her i landet.

Vet du dette eller er dette bare noe du er sikker på fordi det må være sånn ut ifra politisk korrekte hensyn? (Jeg sier ikke at jeg vet det motsatte)

Google etter "når sannheten blir ubehagelig" av Arne Huuse.

Lenke til kommentar
Hvis du gir meg litt tid kan jeg jo forsøke og rote opp noen statistikker. Watch this space...

Fra i fjor: http://odin.dep.no/jd/norsk/aktuelt/taler/...024/dok-bn.html

Ut fra dette skulle kriminelle utlendinger vært sendt på hue og ræva ut av landet.

Norge er ikke ansvarlig overfor disse menneskene som på ulovlig vis har kommet til norge.

 

EDIT! Slik at jeg ikke blir bannet grunnet rasisstiske utsagn.

Dette gjelder for kriminelle som er dømt for vinningsforbrytelser eller værre.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Å få faktiske prosentandeler ut av det kron-politisk korrekte Statistisk Sentralbyrå er jo fullkomment umulig, men iflg. disse to rapportene er innvandrerforbrytere representert i forhold til egen befolkning som 53,4/1000, mens etnisk norske forbrytere er representert i forhold til egen befolkning som 27,2/1000. Innvandrerne er med andre ord hardt oppimot dobbelt så kriminelle som nordmenn.

 

http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_200018/rapp_200018.pdf

http://www.ssb.no/emner/02/01/10/innvbef/

Lenke til kommentar
Et slik eksempel viser bare at statistikk kan lyve like mye som det forteller sannheten. At de to drapene ble utført av noen fra Somalia er nok like tilfeldig som at jeg heter Stian og ikke Sebastian (og det er veldig tilfeldig kan jeg love deg).

Om det er tilfeldig eller ikke så er det likevel en statisktisk dokumenterbar påstand. Elvis Noveso Den Trangsynte bruker her en klassisk politisk korrekt hersketeknikk; å forsøke å kneble sine meningsmotstandere ved å stemple dem som rasister. Vel, denslags virket kanskje før, men etter tredve år med rasismegauling fra venstresiden har man lært seg å gjennomskue metoden.

Jeg er grønn på hersketeknikker - fint for meg kanskje?

 

Uansett kan man bevise det utroligste ved hjelp av statistikk så lenge grunnlaget er så tynt som i dette tilfellet. Skulle man hatt en "rettferdig" statistikk burde man da tatt utgangspunkt i en representativ (les: i forhold til innvandrere) andel av nordmenn. Altså nordmenn som har vokst opp under samme kår, opplevd det samme som de fleste ikke-vestlige innvandrere har opplevd osv. Man kan da ikke unngå å se det fra et slikt perspektiv heller.

 

Satt litt på spissen: 2/3 av tidligere norske barnehjemsbarn klarer ikke å ta vare på seg selv i sine voksne liv. Veldig mange av disse er narkomane, enda flere er kriminelle og de aller fleste er arbeidsledige og lever på trygd. Dette er hentet fra Stavanger Aftenblad og/eller Rogalands Avis i kjølevannet av Waisenhus-avsløringene. Finner ikke artikkelen på nett. Disse menneskene har opplevd utrolig mye vont, i likhet med de fleste asylsøkere. Setter man kriminalstatistikkene mellom disse to gruppene opp mot hverandre spørs det om innvandrerne topper i det hele tatt.

 

Om man kan sammenligne disse to gruppene så direkte er vel heller usikkert, men man kan hvertfall ikke sammenligne en flyktning med Ola Nordmann! Håper dere forstår poenget!

Lenke til kommentar
Innvandrerne er med andre ord hardt oppimot dobbelt så kriminelle som nordmenn.

Ja, og nordmenn fra tilsvarende kår som asylsøkere, hvor kriminelle hadde disse vært om det fantes noen? Det er det bare å spekulere i.

 

Jeg sier ikke at man skal dulle med kriminelle innvandrere, men statistikkene sier hardt og brutalt at innvandrere er dobbelt så kriminelle som nordmenn, punktum. Dette gir et feilaktig bilde mener jeg siden man må ta høyde for en rekke forhold som innvandrere har opplevd og også støter på i et fremmed land som Norge.

Lenke til kommentar
Det er totalt irrelevant hvor mye fælt de har opplevd, det gjør dem ikke på noen som helst måte berretiget til og kommer her og begå 50% av all registrert vold i landet!

Lurer på om de resterende 50 % av den registrerte volden blir begått av den vanlige ressurssterke nordmann...

 

Jeg kjenner godt til hva urokråkene (les: de som tydde til vold) jeg gikk med på ungdomsskolen opplevde hjemme. Tror neppe at en av de kommer fra det vi vil kalle et normalt hjem.

 

EDIT: Det er langt i fra irrelevant hvor mye fælt de har opplevd.

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Så det er riktig av innvandrere å biter "hånden som gir dem mat"?

*sukk*

 

Klart det ikke er riktig! Jeg snakker om statistikker - ikke om rett eller galt. Jeg har presisert at jeg mener at kriminelle innvandrere ikke skal dulles med.

 

Kanskje de var like kriminelle i hjemlandet?

Det skal du absolutt ikke se bort fra, med mindre de mistet en hånd eller kanskje livet for å stjele et stykke brød.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...