Gå til innhold

Star Wars Episode III teaser ute!(for hyperspace)

Artistic.Hipster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
OMG!! :dribble:  Gleder meg villt!!!  Såg traileren på Absolutt underholdning :yes:

Det var desverre bare deler av den :(

Men fortsatt meget bra :yes:

Desto mere har å se frem til når den fedig er å se :thumbup: hehehe!

Skrevet
De to forrige var så utrolig skuffende så jeg vet ikke om jeg gidder å se den siste engang.

Haster ikke liksom :)

De _to_ siste?

Episode I er da ingen skuffelse, den er ikke like bra som de gamle, men den er helt grei, masse star wars elementer.

Og det er ingenting som tyder på at episode III skal bli like dårlig som II :thumbdown:

Skrevet

Likte ikke enern ell jeg men. Selvfølgelig den var jo 1000 ganger bedre enn nr 2. DEN var dårlig den. Satt der i salen og fikk abstinenser og nervøse rykninger jo!

Men hver sin smak :)

og en ting til. man kan ikke bedømme en film utifra teasern :cool:

Skrevet

Jeg likte episode 2 mye bedre enn episode 1. Men som det blir sagt over her, hver sin smak :) Og jeg er sikker på at jeg ikke blir skuffet over episode 3. Bare det å endelig få se hvordan Anakin blir Darth Vader er værdt kino billetten.

Skrevet

fatter ikke hva dere har imot II'ern

synes den var helt grei jeg, digger spesielt klikkespråket til de flyge/flue folket.

Men jeg har digga Star Wars siden jeg kunne gå....

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Star Wars ... æsj.

Skrevet (endret)

Så Teaseren på absolutt underholdning på tv2. Ble sterkt overrasket over hvor bra filmen ser ut til å bli. Gleder meg noe sinnsykt, skal prøve å få taki meg en premiere billett! Koster det noe å bli medlem hos hyperspace siden? Tar så lang tid før jeg får opp siden :cry:

Edit: Man kan få lastet ned SW3 Teaser hos fileshack.com i quicktime format*Laster ned* :w00t:

Endret av Zemeckis
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ble sterkt overrasket over hvor bra filmen ser ut til å bli.

Fixed.

Skrevet

RÅ TRAILER! :D

Dessverre krasjet den da. Prøver å laste ned på nytt nå. Det jeg så var i alle fall KONGE!

"Lord Vader..." "Yes, Master?" "Rise...." :w00t:

Skrevet
RÅ TRAILER! :D

Dessverre krasjet den da. Prøver å laste ned på nytt nå. Det jeg så var i alle fall KONGE!

"Lord Vader..." "Yes, Master?" "Rise...." :w00t:

Eg fikk i hverfall frysninger på ryggen der azz!! :ohmy::cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...