Gå til innhold

hw.no t-shirts; en mulighet for det kommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke lov til å kjøpe sånt for dama... Jeg bestilte en Mozilla Firefox T-skjorte for litt siden, den har jeg fått beskjed om at jeg helst ikke skal bruke, det må i alle fall være under en genser.

 

Jeg har til og med blitt regelrett mobbet av klassekamerater som synest jeg er nerdete, og jeg STUDERER DATA! Folk lurer på om jeg virkelig BETALER for å gå med reklame...

 

ALt dette til tross for at firefox t-skjorten faktisk er kul!

 

M.a.o tør jeg ikke for alt i verden å gå ut med en HW.no t-skjorte på meg. Tenk på følgene før dere går til innkjøp av slike klesplagg

 

:D

hehe, har en sånn komplett.no t-shorte, sikkert halve skolen som har spurt om jeg jobber der :p

 

EDIT: hva med en vote her?

Endret av datating
Lenke til kommentar
Jeg får ikke lov til å kjøpe sånt for dama... Jeg bestilte en Mozilla Firefox T-skjorte for litt siden, den har jeg fått beskjed om at jeg helst ikke skal bruke, det må i alle fall være under en genser.

 

Jeg har til og med blitt regelrett mobbet av klassekamerater som synest jeg er nerdete, og jeg STUDERER DATA! Folk lurer på om jeg virkelig BETALER for å gå med reklame...

 

ALt dette til tross for at firefox t-skjorten faktisk er kul!

 

M.a.o tør jeg ikke for alt i verden å gå ut med en HW.no t-skjorte på meg. Tenk på følgene før dere går til innkjøp av slike klesplagg

 

:D

Haha.

 

Jeg og PoleCat har bestilt FireFox-skjorter, men de har ikke kommet.. Er en stund siden de ble bestilt, så jeg lurer på om Tollen kan ha noe med saken å gjøre (eller så har polert rappa begge).. :blush:

 

Men FireFox-skjortene er stilige da..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
har nettop bestilt en t-shirt fra microplex der det står: There's no place like 127.0.0.1 :love:

 

men godt at flere vil ha t-shirts! kanskje en genser egentlig kunne vært kult også!?

Jeg har vurdert å kjøpe den jeg og, men jeg skjønner ikke hvorfor det står 127.0.0.1 der. Jeg har aldri hørt om den adressen, og ipen til min pc på nettverket er 192.168.11.3, som da blir mitt "hjemsted", ettersom min IP fra NGT blir jo byttet ut inninmellom. Men ja, jeg støtter oppunder forslaget.

Lenke til kommentar
Jeg har til og med blitt regelrett mobbet av klassekamerater som synest jeg er nerdete, og jeg STUDERER DATA! Folk lurer på om jeg virkelig BETALER for å gå med reklame...

 

Eh? alt man går med er reklame... Går du med LEVIS bukser, er det reklame for levis? ber noen deg om å ikke gå med levis for å reklamere for dem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...