Gå til innhold

Tidenes 1 shot.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tok et kjempe lekkert headshot med deagle på de_dust2 public. Ett skudd, rett i hodet, noe i denne duren (jeg er T):

cshsdgl.jpg

Men på en annen side, hs med deagle er ikke så stort da, skjer ganske ofte (vel og merke ikke med meg). Men, men...

Skrevet

Den filmen er hvertfall ikke aimbot :)...

Har hatt noe lignende som det der, bare ovendt på en måte:

Var T på aztec (1.5), var meg og 2 ct igjen og jeg var i CT brohus. Så skulle jeg ut på broa og tenkte jeg skulle hoppe ned ivannet og gå til b1, så på vei ned i vannet (i lufta) så jeg de 2 ctene, han ene var like under meg, han så meg, og jeg skøyt (i liufta) og traff han rett i hue, han andre begynnte å skyte med colt, og 2 meter fra jeg traff vannet traff jeg HS på han også :p villeste jeg har gjort noen gang (max gull og, seff, men hvis man ser veldig tydelig på de to bokstavene C og S, så ser man at de ligner på GULL..)

Skrevet

Haha! Sykt gull!

noe som har skjedd før:

Tror det var en av de første gangene keg spilte cs.

Husker ikke hvilken bane det var.

Men hvertfall; jeg gikk bortover en plass.. Plutselig blir jeg skutt sikkert 2-3 ganger i armen. Jeg så ikke fienden, så jeg bare fyrte av et skudd rett fram, ja, og jaggu meg, der fikk jeg et SYKT gull headshot! :!:

Skrevet

Jeg har det beste fraget ever uansett :p sto i nærheten av terrorspawn på inferno, og det var 2 cter inne i gropa som jeg ikke hadde ANING var der, og hvem tok EN burst og fikk 2 HS gjennom VEGGEN når jeg ikke visste at det var noen der? jo det var jeg ja :)

Skrevet
Jeg har det beste fraget ever uansett :p sto i nærheten av terrorspawn på inferno, og det var 2 cter inne i gropa som jeg ikke hadde ANING var der, og hvem tok EN burst og fikk 2 HS gjennom VEGGEN når jeg ikke visste at det var noen der? jo det var jeg ja :)

Gropa på inferno? Hmmm, nå er jeg litt usikker på hvor du mener...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...