Gå til innhold

Flagg på halv stang og 1 minutts stillhet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se dere rundt folkens...

Tror dere jeg er den første og eneste som føler dette i hjerterota i dag?? Til og med norske politikere har uttrykt sin tristhet over det som har skjedd. Se dere rundt i aviser, på diskusjonsforum og på arbeidsplasser rundtom. Hele Norge depper. Ikke bare meg.

 

Greit nok at det er et annet land's valg, men når det er verdens eneste gjenstående supermakt, og valg av hvem som skal få lov å bli verdens mektigste mann...ja da angår det også oss litt. :yes:

 

Se Fahrenheit 9/11. Det er god grunn til å være deppa for de neste 4 års verdenspolitikk.

Lenke til kommentar
Se Fahrenheit 9/11.

Og du bør se på denne linken. Legg merke til hvem som har skrevet dette på slutten av side 4.

 

EDIT: Mens du er i gang, sjekk ut denne og denne linken også.

Hehe, ja disse linkene bekrefter jo bare mer hvor stresset republikanerne har vært med å finne noe å henge ut Michael Moore etter. :dribble:

 

Som motargument sier jeg bare: Les bøkene til Mr. Moore og se listen over kilder han har brukt i sin research. Gutten har gjort hjemmeleksen sin. :w00t:

Lenke til kommentar
Som motargument sier jeg bare: Les bøkene til Mr. Moore og se listen over kilder han har brukt i sin research. Gutten har gjort hjemmeleksen sin.

Men han har bare funnet dårlige ting om Bush? Hva med alt det han har gjort for amerikanerne? Finnes mer enn du tror om Bush skal jeg si deg.

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Ja jeg snakket for meg selv, men om jeg vil det eller ei snakker jeg faktisk for 90% av de stemmeberettigede i Norge. Les norske aviser. 

 

Det må eg sei eg tviler på. Eg støter på ingen måtte Bush , men det er ingen grunn til å gå rundt som om verden er gått under. Kerry er ein av akuratt samme ula og forskjellen hadde vert liten om han hadde vunnet.

Norske aviser er nok heller ikkje representativt for folket i Norge. Norske mediers dekning av Usa valget har vert uinteresang og til tider kritik verdig.

Lenke til kommentar
Les norske aviser. :D

Der har du ødelagt for deg selv. En vanlig oppvakt man leser ikke bare Norges røde svada-aviser, men også andre kilder. Kanskje VG, DB og AP sørger over valget, og de har påvirket meget mange til å gjøre det samme, men det endrer ikke situasjonen. La amerikanerne velge hvem de vil. I Amerika har man hvertfall media som representerer begge politiske kanter.

Lenke til kommentar
Hehe, ja disse linkene bekrefter jo bare mer hvor stresset republikanerne har vært med å finne noe å henge ut Michael Moore etter.  :dribble:

 

Som motargument sier jeg bare: Les bøkene til Mr. Moore og se listen over kilder han har brukt i sin research. Gutten har gjort hjemmeleksen sin.   :w00t:

Dave Kopel er slettes ingen republikaner. Som Blacktower sier, så er mannen en demokrat.

 

Dagens Næringsliv har vel egentlig ingen kjente bånd til republikanerne, eller?

 

Har republikanerne truet The Pantgraph til å anmelde Moore for forfalskningen av deres avisartikkel?

 

Jeg har lest både "Dude, where's my country" og "Stupid white men". Å tro blindt på alt som står her må være toppen av naivitet!

 

EDIT: Leif

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Stakkars deg IbanezIceman! Jeg vet ikke hva som går av de andre forumbrukerne her jeg. Bush har sikkert truet med å bombe dem. Er HELT ENIG med deg jeg.

Jeg kommer ihvertfall til å grine hvis Bush vinner! Vi får vel håpe at Ralph Nader kommer til å bli president i USA engang!

Og til de mange som sier at vi skal la amerikanerne velge hvem de vil. Den amerikanske presidenten er verdens mektigske land og Bush sine elendige beslutninger kan føre til mange negative konsekvenser for andre land enn USA. Bare se på Irak!

 

Enig med deg IbanezIceman: Les bøkene til Michael Moore. Kan love at det står mye fornuftig der!

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar
Bare se på Irak!

Hvis du helt alvorlig mener at situasjonen ikke har bedret seg i Irak etter at Bush fjernet Saddam så syns jeg rett og slett synd i deg. Den eneste infoen du har er den Mr. Moore har vist deg, og du tror blindt på den fordi han har "kilder". Noengang tenkt på at kilder kanskje ikke er objektiv?

 

edit: jeg syns forresten at det er tragisk at Anti-Bushere skal være så dramtisk i sin forestilling av presidenten, som om han har ødelagt hele verden på 4 år, og hadde bare Nader blitt valgt hadde alt blitt bra!

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...