Sjefern Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Det er jo mulig å sprenge steinblokkene i CSS på slottet veggimellom. Hva vil skje hvis en får den steinblokken i hodet? Vil det skje noe? Noen som har noe erfaring med det
the_zombie Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Går an å drepe med physics, men jeg har aldri opplevd at det faktisk har skjedd
MrLee Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 fakta? wow, fedt...random granater blir såå mye mer gøy da (er det muligens det som skjer når man ofte ser "bla bla bla X dmg from Blabla2 in 0 hits" i console?)
Sjefern Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Hehe. Ser for meg en som løper av gårde og får en steinblokk i bakhodet. Går sikkerlig på snørra og ruller bortover. Så jo i den blink-filmen fra HL2 at noen fiender døde av tønner som de fikk i hodet. Burde jo være mulig å få en steinblokk i hodet også da. Gleder med til maps/mods der man kan gå amok med stoler,tønner,stein på hverandre. Hopper inn i en bil og kjører vekk fra åstedet.
ÖzzY Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Noen som har spilt De_Skywalk_Joey til cs: s? Der kan man skyte bjelkene som holder taket oppe og hvis noen står under når taket tilslutt detter ned så blir de skvisja
Sjefern Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 Kult :!: Det må jeg spille. Men jeg har lagt merke til at det ikke er like lett å komme inn på custum maps som det var før?? Prøvde å gå inn på noen i går men det kom bare feilmeldingat jeg ikke hadde kartet eller noe
Piratpjokken Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Gleder med til maps/mods der man kan gå amok med stoler,tønner,stein på hverandre. Hopper inn i en bil og kjører vekk fra åstedet. offtopic: det gjorde eg i deus ex drev og kastet stoler på "soldatene", untatt det med bilene da. tøft da! d må dere teste ut og gi beskjed til meg om
RoTTi Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det går jo ann å drepe folk med flash... om man kaster den i hode på en motstander mister han sånn 2-4 hp.. fikk en granat i hode å mistet 5 hp.. det er litt fett da..
jsol Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Taper ikke hp av å få vase i hode på eine bana.. testet det i setd
Veritas_ Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Nytter ikke å drepe med å sprenge tønner. Testet det.
Sjefern Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Så rart at man ikke døde av vase i hodet en gang da! Husker jeg så den videoen der det ble drept en del bad-guys med tønner. Hvorfor virker ikke det da i css?
Sjefern Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Joda... det er jo sant. Men det er jo samme motor. Skulle jo tro at ting skulle være like "virkelige" i begge.
smetho Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Er nok pga HL2 bruker mer av fysikk-motoren enn CS:S av den enkle grunn at spillet ikke trenger å bekymre seg for andre spillere
the_zombie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps.
brillan Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg har død minst 10 ganger av fysikken. Feks, har blitt headshotet med en smoke grenade, og fått en tønne som fløy i hode mitt når bomba eksploderte. Har også opplevd å få et lik over meg, men det var så mye action akkurat der så jeg så ikke om jeg mistet liv av det. Endret 5. november 2004 av eXploid
brillan Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps. 56kere? Det er så vidt det lagger med adsl, hvordan kan det være mulig å spille? For ikke snakke om regningen du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå