Gå til innhold

Hvilken distribusjon bruker du?


Hvilken distribusjon bruker du?  

169 stemmer

  1. 1. Hvilken distribusjon bruker du?

    • Fedora Core
      28
    • Slackware
      31
    • Mandrake
      14
    • SuSE
      17
    • Debian
      19
    • Ubuntu
      6
    • Gentoo
      26
    • ArchLinux
      11
    • Yoper
      3
    • FreeBSD
      3
    • OpenBSD
      1
    • Annen Linux
      8
    • Annen Unix
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FC3 til mandag? F****, drar til Egypt natt til søndag og blir borte en uke :/

 

 

Så ustabil linja mi hjemme er for tiden (må restarte modemet to til tre ganger pr. dag) så kommer jeg aldri til å få sshet meg inn for å starte BT-download heller; må vente en hel uke etter releasen før jeg får starta nedlastninga......

 

 

 

G2petter: giddi å lasta det ned for meg, brenne det på CD og droppe CDene i postkassa mi? *håpepå*

Lenke til kommentar

SUSE 9.1 Professional på desktopen fordi jeg vil ha noe enkelt og stabilt. Bruker denne maskinen til praktisk kontor og webjobbing, har ikke tid til å knote :p

 

Så har jeg en gammel laptop med Fedora Core 1 som jeg bruker til å eksperimentere med. Her er det godt mulig det blir Slack, Gentoo eller Debian på med tiden. Titter også litt på Vector.

Lenke til kommentar
er nybegynner og prøver å lære meg, valget falt på SUSE 9.1 personal.

Hvorfor ikke Professional? Tar maks 2-3 timer å installere over internett med en normal bredbåndslinje...

fordi telenor er utrolig raske. bestilte 12 mai, har endelig fått modem og papirer, men linja åpnes ikke før 12 november. så jeg rir den ensomme ISDN bølgen fortsatt :(

 

men jeg skal teste med prof som du sier, personal var litt for mye bare desktop, liksom bare et normalt alternativ til windows.

Lenke til kommentar
er nybegynner og prøver å lære meg, valget falt på SUSE 9.1 personal.

Hvorfor ikke Professional? Tar maks 2-3 timer å installere over internett med en normal bredbåndslinje...

fordi telenor er utrolig raske. bestilte 12 mai, har endelig fått modem og papirer, men linja åpnes ikke før 12 november. så jeg rir den ensomme ISDN bølgen fortsatt :(

 

men jeg skal teste med prof som du sier, personal var litt for mye bare desktop, liksom bare et normalt alternativ til windows.

Da så ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...