Gå til innhold

Tørre vitser, noen?


simeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig historie fra en gang jeg var på kurs.

 

Kursholderen var egentlig pensjonert, men likte å undervise i dette temaet for firmaet jeg jobber i.

Han var også veldig glad i å prate om alle stedene han hadde vært i sitt lange liv, hvordan flyturen dit var, hvor de mellomlanda, hva de spiste osv.

 

I 2 uker blir man litt forsynt, men dette er en guru i sitt fag og man er høflig mot amerikanere som har fartstid og kunnskap, så man hører etter og nikker høflig og virker fascinert.

 

Uti den 2. uka tok han en pause fra stoffet og skiftet elegant emne til den gangen han og kona var i Europa og så på kjente monumenter og den slags.

 

10-12 mennesker sitter og følger halvveis med, med tunge øyne, og det er stille i rommet når han kommer til Østerrike, der de hadde lagt turen innom en kjent gravplass i Wien.

 

"There are buried some of the great composers of all time; Mozart and Salieri among them"

 

Han pauser og stirrer litt høytidelig ut i klasserommet som for liksom å la dette synke inn.

Da lyser plutselig en av oss opp og bryter ut:

 

"And now they're DE-composing!"
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Artig historie fra en gang jeg var på kurs.

 

Kursholderen var egentlig pensjonert, men likte å undervise i dette temaet for firmaet jeg jobber i.

Han var også veldig glad i å prate om alle stedene han hadde vært i sitt lange liv, hvordan flyturen dit var, hvor de mellomlanda, hva de spiste osv.

 

I 2 uker blir man litt forsynt, men dette er en guru i sitt fag og man er høflig mot amerikanere som har fartstid og kunnskap, så man hører etter og nikker høflig og virker fascinert.

 

Uti den 2. uka tok han en pause fra stoffet og skiftet elegant emne til den gangen han og kona var i Europa og så på kjente monumenter og den slags.

 

10-12 mennesker sitter og følger halvveis med, med tunge øyne, og det er stille i rommet når han kommer til Østerrike, der de hadde lagt turen innom en kjent gravplass i Wien.

 

"There are buried some of the great composers of all time; Mozart and Salieri among them"

 

Han pauser og stirrer litt høytidelig ut i klasserommet som for liksom å la dette synke inn.

Da lyser plutselig en av oss opp og bryter ut:

 

"And now they're DE-composing!"

 

Gode gamle Monty Python https://open.spotify.com/track/5WJmS9NoVSV7IFjgFkrYmH Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+9817324

Ang klovnestunt i USA :

 

https://www.yahoo.com/news/dad-using-clown-mask-scare-183600712.html

 

This Is Not The Country I Served For!This Is Not The Country I Served For!

 

7 hours ago

 

Halloween is going to be a blast... for some that blast will come from a shotgun.

 

Reply191

 

:D

DDyesterday

Black Clowns Matter

ReplyReplies (19)30092

Bruno

Brunoyesterday

So far, All I see are clowns.

ReplyReplies (5)21615

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her kjører Abu Ibn Hassan (mannen kalt Icecold Shawarma) nedi gata på en sykkel og møter gammle kompis Abdull (killer kebab)
Hvor i helvete fikk du den sykkel’n bror?? Spørr forrundret Abdull
Fra nabo Synøve Øvre grunerlokka berta.
Vålla hvordan fikk du helt ny sykkel bror?? Spørr Abdull
Vel, jeg gikk nedover Akerselva solgte noen hasj også treffer jeg Synøve sykklende, hun stoppa på gressplenen og kastet sykkel på ene siden og kjolen på andre siden og sier, Hasan ta det du har lyst mest på, så jeg tok sykkel.
Ja, ikke dårlig valg bror, sier Abdull, hva skulle du gjøre med kjolen den kler deg ikke, alt for moderne vet du

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor liker ikke Pingvinen i Batman golf ?

 

-Fordi de slår *birdies*

 

Hvilken skuespiller liker golfere flest ?

 

-*Putter* Smith

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Navn på kinesiske ministre :

 

Forsvarsminister: Pang Pang

 

Familieminister: Dong

 

Finansminister: Treng My Peng

 

Justisminister: Fang

 

Industriminister: Lang Tang

 

Kulturminister: Sing Sang

 

Innenriksminister: Rang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...