Gå til innhold

Hva burde premien være for et cs 1.6 compo?


Anbefalte innlegg

Er du virkelig så materealistisk at du mener at det ikke var verdt å komme fordi førstepremien i CS-compoen ikke var 200 000 € og en komplett PC? 150,- er strengt talt en helt standard inngangspris, og det er da tross alt stemningen og atmosfæren man betaler penger for, ikke konkurransepremiene.

 

Og det med at premien var en pose seigmenn - Jeg syntes det var et veldig morsomt stunt, og det beviser at de ikke lar seg presse til å bruke opp 90% av budsjettet på fjortissidrett numero uno.

vel, men at de kastet bort masse tid på å spille..for så å vinne en pose seigmenn på deling er da ikke hyggelig....den tiden kunne de brukt på andre ting..fildeling++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du virkelig så materealistisk at du mener at det ikke var verdt å komme fordi førstepremien i CS-compoen ikke var 200 000 € og en komplett PC? 150,- er strengt talt en helt standard inngangspris, og det er da tross alt stemningen og atmosfæren man betaler penger for, ikke konkurransepremiene.

 

Og det med at premien var en pose seigmenn - Jeg syntes det var et veldig morsomt stunt, og det beviser at de ikke lar seg presse til å bruke opp 90% av budsjettet på fjortissidrett numero uno.

vel, men at de kastet bort masse tid på å spille..for så å vinne en pose seigmenn på deling er da ikke hyggelig....den tiden kunne de brukt på andre ting..fildeling++

Lang tid på å spille? Det er vel snakk om 5 -6 kamper på ca 30 minutter hver. Jeg vil ikke kalle det lang tid. Dessuten burde æren og spillegleden være greit nok.

Lenke til kommentar
Vi betalte 150kr for å komme inn, så vant jeg seigmenn. :hrm:

 

Feige jævler. :hrm: *Hate*

En? *Knis*

Fikk en HALV seigmann pose. Lag kompisen min åt den opp da... :roll:

Var på det samme LAN'et. Vinnerne av CS komoen fikk en seigmenn pose, mens noen som hinka et par ganger opp og ned i gangen på skolen vant et Thrustmaster ratt! :roll:

Lenke til kommentar
Bare meg som mener at cs-spillere stiller litt høye krav? :hm:

Ikke se på meg, deltar ikke på LAN, derfor vinner jeg heller ikke. Mine krav er derfor ukjent for dere, hvorfor man i det hele tatt SKAL ha premie er jo noe. Premie nok er sin egen stolthet over å ha vært en av vinnerene.

 

Men på en annen side, jeg deltar ikke på LAN, og skal ikke blande meg. ;)

Lenke til kommentar

Altså, greit at de vil ha premier, men på store lan er det liksom alltid så mye mer penger til cs-compo etter det er fordelt til hvert medlem på laget enn det for eksempel er til vinneren av WC3 eller starcraft. :shrug:

 

Dumt at det har blitt sånn at folk som spiller CS reiser på lan for å tjene penger.

 

EDIT:mellomrom :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Er du virkelig så materealistisk at du mener at det ikke var verdt å komme fordi førstepremien i CS-compoen ikke var 200 000 € og en komplett PC? 150,- er strengt talt en helt standard inngangspris, og det er da tross alt stemningen og atmosfæren man betaler penger for, ikke konkurransepremiene.

 

Og det med at premien var en pose seigmenn - Jeg syntes det var et veldig morsomt stunt, og det beviser at de ikke lar seg presse til å bruke opp 90% av budsjettet på fjortissidrett numero uno.

...

 

Mener ikke det! Mener bare at vi kunne ha fått et diplom, eller ett spill, eller et gavekort i en sjappe eller noe. Syns selv at et diplom hadde vært ganske bra ;)

 

Mener at seigmenn var en dårlig premie, ikke at vi skulle ha vunnet for flere 1000kr. Jeg har da heller aldri sagt at 150kr var for dyrt for inngangsbilletten?

 

EDIT: Hadde ikke lest igjennom de andre postene her, syns det begynner å bli lit mye med over 2000kr når det ikke er store lanet, menmen, har ikke noe imot det heller :grin:

 

Syns _egentlig_ at 400kr hadde holdt! (På hver)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hehe. Jeg skal arrangere compo nå neste uke. Tror premien blir liggende på en ca 3000 kr.

 

Jeg syntes det er ALT for mye jeg da. Inngangsprisen er 100 kr, og det er satt opp 100 plasser. Compoen er 5 vs 5. Har en følelse av at ca 50 % av de som kommer er der bare for å vinne, og blir sinnsykt sinna når de ikke klarer det. Desutten så begynner de å whine for alt mulig.

 

De skal ha alt på sin måte uansett. Er det en bitte liten lagg, eller de har litt høyere ping en de er vant til (snakk om kanskje 10 i ping eller no) så whiner de med en gang. Er slett ikke noe morro å arrangere compo da.

 

Dessuten så er det utrolig dumt og urettferdig for de som kommer på LAN for å spille andre spill enn CS, de som ikke har vært så mye på lan før, eller de som kommer bare for å kjenne på LAN gleden. De betaler jo rett i lomma på de som vinner CS compoen. De veit jo at de ikke har en kjangs.... Problemet er jo bare at de er i mindretall. Det er alltid CS nerdene som bestemmer på et LAN siden det er flest av de. Hater CS nerder! CS er bare gøy når man spiller for æren eller for å ha det morro. Ikke når man lager penger ut av det.

 

Forresten, hvordan er det med norsk lov og penge spill? er det lov å utlodde premier på CS compoer? det er jo på en måte et pengespill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...