Åsmund Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Jeg savner ialefall det. Back2roots hadde ikke alle spilla, men nå påstår de ialefall å ha absolutt alle spill som er laget for Amiga. http://eager.back2roots.org/
Glipp Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 de har ikke MoonStone det BESTE amiga spillet ever
Veritas_ Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Heh. De hadde lotus challange i det minste ^^ Fikk aldri fullført moonstone jeg :/ Klikka alltid når jeg skulle drepe hu heksa i midten. Dumme piratkopi :/
Acrid Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Ahhhh.... Masse nostalgi som flammet opp her nå. Silkworm Battleships It Came From The Desert Body Blows California Games Defender Of The Crown The Great Giana Sisters IK+ Sensible Soccer Faen, nå fikk jeg lyst å spille Amiga igjen. Hvor får jeg kjøpt en?
Åsmund Skrevet 2. november 2004 Forfatter Skrevet 2. november 2004 brukthandel på nettet er vel en mulighet. Jeg tror jeg må kjøpe amigaspill der kan bruke emulator og da, men er MYE artigere å spille på amiga
Glipp Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 emulator + MoonStone = Fikk VELDI lyst til å spille MoonStone igjen
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Aaaah! Har allerede emulator installert, men har ikke fått lastet ned så mange spill enda, så nå er det bare å sette igang. :-) Amiga. (Har fremdeles en 1200 med masse utsyr og en 500 liggende)
Acrid Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Damn, A600'en min ble herpa...sølte kakao over den... JEG VIL SPILLE SILKWORM!! AAARGH! Hmf...
BareGjest Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Super Cars II .. 2 player samtidig!!!!! ..mæn, alt var bedre før i tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå