Gå til innhold

Hvis jeg laster ned Steam får jeg med CS 1.6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg lastet ned Steam og trodde at jeg kommer til å få med CS 1.6 så jeg kunne spille det litt.. men jeg gjorde ikke det.. :cry:

hva er galt?

takk!

her er bilde som dere kan se på og hjelpe meg:

post-176-1099348270_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På "My Games", trykk "Browse games", velg "INDIVIDUAL GAMES". Finn Counter-Strike og trykk "DOWNLOAD & INSTALL NOW".

det står ikke "DOWNLOAD & INSTALL NOW". bare "Click For Purchase Options"?? :cry:

Skrevet

Steam er bare platformen som brukes for å spille Valves spill online. Steam alene er ikke nok, du må kjøpe det du skal spille.

Så du må nok bare bite i det sure eple og kjøpe deg CS :p

Skrevet
Steam er bare platformen som brukes for å spille Valves spill online. Steam alene er ikke nok, du må kjøpe det du skal spille.

Så du må nok bare bite i det sure eple og kjøpe deg CS :p

ok.. bestiller CS: CZ og fårhåndbestiller HL2 :D

Skrevet

Så du må nok bare bite i det sure eple og kjøpe deg CS  :p

Det gjør du IKKE nei. Du kjøper sølvpakken til HL2 gjennom steam, da får du alle spill valve har gitt ut, inkludert CS:CZ.

Skrevet

Det gjør du IKKE nei. Du kjøper sølvpakken til HL2 gjennom steam, da får du alle spill valve har gitt ut, inkludert CS:CZ.

Stemmer nok det ja!!!

Skrevet

Stemmer nok det ja!!!

hvor mye koster det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...