Gå til innhold

That's Write. Komplett.no ukens tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man har plass til å oppbevare alle coverne (kjøpte selv tilsvarende tilbud for noen mnd siden med stk pris på ca 6kr plata) og måtte tilslutt be venner om å ta i mot coverne :D . Hva de siste "versjonene" av thats write platene angår så vil jeg fra nå av "aldri" kjøpe dem igjen. Mest fordi min plextor 708a ikke liker dem noe særlig. Digitalimpuls sine plater 8x til 95 som jeg nå har brent litt over 50 av er jeg særdeles godt fornøyd med! DVD filmene brent i 8x blir helt fine og plextoren og nec'en min brenner dem på ca 7- 8 min så det er ikke noe å si på.

 

X.

Lenke til kommentar

det er 4x DVD-R platene til that's write .. er vel mest sansynlig LeadData01 .. noe av værste dye jeg noen gang har vært borte i! garantert alle jeg har brent av de fra et halvt år siden , er nå uleselige ytterst på plata.. d.v.s fårke tatt kopier av platene lengre ei gang for å bevare kopien ..

 

det er ikke verdt penga .. og om en får de i de blanke coverne som dvd+r platene kommer i , som er etpar mm høyere en de sorte coverne .. er det iaffal kast. www.brenner.no selger sorte cover til 279 for 100 st.. kjøp heller det.. og kjøp epro plater å ha i eller noe .. alt annet en leaddata iaffal :)

 

Spesielt NEC nd2500 + LeadData01 er et dårlig valg.. pioneer a06/106 funker sån tålig .. but still , det ekke verdt pengene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...