Gå til innhold

Cheating og banning - Gull korn!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er jo typisk at man blir bannet bare fordi man er litt god, eller guller litt. Skjer ganske ofte på utenlandske servere (kick vanligvis), men på norske servere kan jeg aldri huske at det har skjedd med meg.

Norge eier! ;)

Det er bare admins som er dumme da, de bør da sjekke hver person før de kicker de.

typ ha demo required når det bannes. osv.. stort sett bare de store "communitiesene" som har det though.. ( spelling ? ikke sikker.. :blush: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
typ ha demo required når det bannes. osv.. stort sett bare de store "communitiesene" som har det though.. ( spelling ? ikke sikker.. :blush: )

One word: HÆ?

Forsto ikke stort av det der. :hmm:

Skrevet (endret)
typ ha demo required når det bannes. osv..  stort sett bare de store "communitiesene" som har det though.. ( spelling ? ikke sikker..  :blush: )

One word: HÆ?

Forsto ikke stort av det der. :hmm:

altså, admins MÅ ha demo til å backe upp en ban. ;)

slipper du de "banne fordi han eier meg" episodene. eller rett og slett hvor en admin har tatt feil =)

Endret av Vizla
Skrevet
altså, admins MÅ ha demo til å backe upp en ban. ;)

slipper du de "banne fordi han eier meg" episodene. eller rett og slett hvor en admin har tatt feil =)

Lol! Det der er jo meget feil, Jeg hadde 15-0 elns på en engelsk server. Og alle de gutta whina som faen og og jeg ble til slutt "kicked and banned"

De brukte neppe en demo for å begrunne den...

Skrevet

Gjett hvem som akkurat ble bannet fra GamingORB (Den serveren som jeg og clanen spiller mest på)

Jo, 3!!!! i clanen!!!

Jeg er pisset på de og tvang dem til å slette cheat og skaffe ny key!

Værst av alt så hadde han ene 2 HL keys og ble bannet på begge, tok ikke hintet første gangen! :realmad:

Skrevet
Er man virkelig så dum og cheater med en hl2 key fortjener man det som bare det...

hl2 key? Hvor har jeg sagt noe om hl2? :dontgetit:

Du har ikkje vurder å finne servere som yter litt betre motstand då?

Det er mye motstand på den serveren, men de ville prøve cheatsene, og så var jo de dumme nok til å gjøre det på _DEN_ serveren av alle! :no:

Skrevet (endret)

haha :!: denne tråden burde sendes til gullkorn.

Høres ut som om dere har spilt på uk2 sine newbieservers.( der man automatisk blir kicket og bannet i 24t hvis du ikke er newbie, Edit: altså hvis du har 8-10 frags mer en deaths ellerno)

Endret av AmmO
Skrevet
haha :!: denne tråden burde sendes til gullkorn.

Høres ut som om dere har spilt på uk2 sine newbieservers.( der man automatisk blir kicket og bannet i 24t hvis du ikke er newbie, Edit: altså hvis du har 8-10 frags mer en deaths ellerno)

Hvis du leser over så ser du de har spilt på en server kalt "GamingORB".

Skrevet
Er man virkelig så dum og cheater med en hl2 key fortjener man det som bare det...

Det er mye motstand på den serveren, men de ville prøve cheatsene, og så var jo de dumme nok til å gjøre det på _DEN_ serveren av alle! :no:

Juks er juks. Blir du tatt for doping på Brann Stadion kan du ikkje skifte til Lerkendal.

Skrevet

Cheater dere burde dere bannes overalt. Og siden dere har spilt på GamingORB som er en del av radar hvis jeg ikke tar, så er dere nok bannet fra de fleste seriøse serveren i norge ^^

Skrevet

Cheater dere burde dere bannes overalt. Og siden dere har spilt på GamingORB som er en del av radar hvis jeg ikke tar, så er dere nok bannet fra de fleste seriøse serveren i norge ^^

Jeg støtter det du sier at en cheater skulle blitt banned for alltid....

Den eneste gangen jeg cheatet var på en nettcafe her i byen (Første gangen jeg prøvde cs (1.3). Jeg spilte cs_assault og så kom det sånn warn om at om 5min så er tiden ute (merk, nettcafe) Så da jeg kom inn i spillet i igjen så hadde jeg plutslig wallhack :D

Jeg skjønte ingenting og bare forsatt og spilte jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...