Torjus Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg og 2 kamerat spilte på en public server. En tilfeldig vi fant. I går så installere de sånn pakke med cheats så de cheatet i et sett!! Jeg kom inn på serveren 5min etter, de hadde samme clan tag som meg og da trodde admin (som var inne der!!!) at jeg også cheatet pga jeg hadde 9-1 stats (veldig n00bs vi spilte mot + gulla mye) så da ble vi alle 3 kicka og banna! LOL! Banned for å være god? :!:
Newt32 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Haha. Har blitt bannet mange ganger fordi jeg var "for" god. Mange ganger fordi det har lagget, så har de trodd det var speedhack Kicked and Banned!
Torjus Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Haha. Har blitt bannet mange ganger fordi jeg var "for" god. Mange ganger fordi det har lagget, så har de trodd det var speedhack Kicked and Banned! Hehe, ja det suger egentlig litt pga når det er server med rank, de er n00bs og du blir kicket Har også skjedd meg mange ganger før dette. Spilte på rats og diverse aim maps. Kicked and Banned
Piratpjokken Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 hadde litt fr mye skills for 1 eller 2 år siden. noe som ikke hjalp så veldig mye pga dem!
DevN Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Det er jo typisk at man blir bannet bare fordi man er litt god, eller guller litt. Skjer ganske ofte på utenlandske servere (kick vanligvis), men på norske servere kan jeg aldri huske at det har skjedd med meg. Norge eier! Det er bare admins som er dumme da, de bør da sjekke hver person før de kicker de.
Torjus Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 hmm? mener dere at cheat ikke er lov public? Cheat er ikke lov uanz
ZeZar is BACK Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 hmm? mener dere at cheat ikke er lov public? *ler*
Veritas_ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Asso. Hvis du er i en chaterklan så seff blir du banna. Herregud. Fikk som fortjent.
Gunnar_ Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Husk at det også er retarded å spille på newbie servere. Har du 9x i k/d bør du heller finne deg en ny server å spille på.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Gull korn faktisk Ord deling
LoS Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Så det var liksom nytt for deg å bli banna fordi du er flinkere enn admin?
FuJJi Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg har blitt banna pga de "tror" at jeg bruker wallhack fordi jeg skyter dem igjennom vegger + at jeg noen ganger tar sånn *POD-BOT* Turnaround så fort at det nesten er skremmende å skyter dem
Torjus Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 ARHH!!! Akkurat 10sek siden så ble jeg banna og kicka pga jeg hadde 13 - 1 !! Klikker snart
MemorY Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hmm? mener dere at cheat ikke er lov public? Det er det virklige gullkornet her..
vivastar Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hmm? mener dere at cheat ikke er lov public? Cheat er ikke lov uanz lov og lov.....vil du jukse så jukser du, er jo ikke noen regel egentlig da, men hvis det står klart og tydelig at juksing er ikke tillatt på en server så er det ikke tillatt, hvis det ikke står noe, så får du bare jukse ivei, det er server admin sin feil at han ikke har skrevet noe om juksing.....
DevN Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 lov og lov.....vil du jukse så jukser du, er jo ikke noen regel egentlig da, men hvis det står klart og tydelig at juksing er ikke tillatt på en server så er det ikke tillatt, hvis det ikke står noe, så får du bare jukse ivei, det er server admin sin feil at han ikke har skrevet noe om juksing..... Det er spilleren selv som har ansvar for å finne ut om juksing er akseptert på serveren. Det du sier om at serveren skal skrive om at juksing ikke er lov, er helt feil. Cheat er noe man lager selv til CS, eller laster ned, det følger ikke med. Derfor har en server som tillater dette plikt til å opplyse om det, siden det er "addons". En server som ikke opplyser om noe, er en server som tillater en helt clean CS. Det er fakta, og det tror jeg flere kan bekrefte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå