Gå til innhold

Favoritt person i Star Wars.


santaclaw

Anbefalte innlegg

9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere.....

 

edit: glemte hvorfor  :D

Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere.

de kommer nok senere...

han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere.....

 

edit: glemte hvorfor  :D

Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere.

de kommer nok senere...

han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no...

Les dette

 

Han hadde planlagt 9 filmer, men han har langt ifra alt klar for 3 filmer til. Du kan lese mer på SW sin hjemmeside om dette.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere.....

 

edit: glemte hvorfor  :D

Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere.

de kommer nok senere...

han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no...

Les dette

 

Han hadde planlagt 9 filmer, men han har langt ifra alt klar for 3 filmer til. Du kan lese mer på SW sin hjemmeside om dette.

vg sier mye rart....

 

jeg sier ikke at det GARANTERT kommer, men at jeg regner med at det kommer etterhvert

Lenke til kommentar
vg sier mye rart....

 

jeg sier ikke at det GARANTERT kommer, men at jeg regner med at det kommer etterhvert

Blir det samme som og si jeg regner med det kommer 20 filmer.. Men uansett, VG sier mye rart dem ja. Men om du søker litt på SW sin hjemmeside så finner du det samme skrevet der.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...