Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 tja rører vell cheats noen ganger.. men det er bare for og spawne forskjellige kjøretøy og jetpack.
Luchy Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg gjør det noen ganger, gidder ikke slite med en mission i en evighet. har greid spillet 3 ganger. ska begyne på den fjerde gangen. BRUKER IKKE CHEATS
Newt32 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har to savegames. Den ene cheater jeg ikke på, og den andre cheater jeg på, men på den gidder jeg ikke gjøre oppdrag, leker meg bare...
Potetdamen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg gjør det noen ganger, gidder ikke slite med en mission i en evighet. har greid spillet 3 ganger. ska begyne på den fjerde gangen. BRUKER IKKE CHEATS wow, du begynner på 4 gangen nå? Sykt! har bare spillt meg til 30% og har nesten hatt det siden det kom ut.
Sigga Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Brukte det ikke første gang jeg "runnet" VC, men nå gjør jeg det for fun.
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Cheats er morsomt det, men bruker det ikke før jeg har rundet spillet.
:---{D Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Cheats er morsomt det, men bruker det ikke før jeg har rundet spillet. Enig!
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg gjør det noen ganger, gidder ikke slite med en mission i en evighet. har greid spillet 3 ganger. ska begyne på den fjerde gangen. BRUKER IKKE CHEATS Du mener vel ikke at du har fått 100% 3 ganger vel? Du mener story-missions?
aragorn_sonofarathorn Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 bruker ALDRI koder på selve oppdragene. ALDRI!! D et ødelegger følelsen av å spille.. Men bruker det av og til når jeg går rundt og tuller og focker.. Det må alle være eninge at er akseptabelt??
PSV Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 NEI ingen cheats får ødelegge spillene mine INGEN
jack_ Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Cheats ødlegger både spille og spillegleden...bruker aldri cheats på de "store" spillene, det bare ødlegger
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Spilte San Andreas hos en kamerat i dag, og skulle bare prøve ut et par cheats, men det fikk jeg ikke lov til nei. Han sa at hvis jeg brukte cheats ble spillet ødelagt. Ikke ødelagt i den forstand at spilleopplevelsen ble dårligere, men at spillet rett og slett ble ødelagt. Han påstod hardnakket at hvis jeg tastet inn en kode, så ble DVD'en fysisk skadet... Prøvde gang på gang å forklare han at det er umulig, men han stod på sitt. :!:
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Nå har jeg begynnt på nytt igjen etter å ha fått ca. 90% den første gangen. Skal nå få 100% med bra score og uten noen cheats.
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) asc Endret 3. januar 2005 av aragorn_sonofarathorn
aragorn_sonofarathorn Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg gjør det noen ganger, gidder ikke slite med en mission i en evighet. har greid spillet 3 ganger. ska begyne på den fjerde gangen. BRUKER IKKE CHEATS wow, du begynner på 4 gangen nå? Sykt! har bare spillt meg til 30% og har nesten hatt det siden det kom ut. bare 30%? Dret var lite. 30% tar bare ca.14-15 timer. Endret 3. januar 2005 av aragorn_sonofarathorn
mikaragua Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 har bare spillt meg til 30% og har nesten hatt det siden det kom ut. bare 30%? Dret var lite. 30% tar bare ca.14-15 timer. Kanskje han ikke har spilt så mye da? Ikke alle har tid til å spille 50-100 timer på 2 måneder. Nei, bruker ikke cheats.
B4stian Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Cheats er for dem som ikke greier å runde spillet...
mr. fotball Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det har aldri falt nmeg inn å bruke koder i noen av GTA spillene. Det blir bare helt feil! det går også fint ann å kose seg uten koder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå