Gå til innhold

Ventrilo vs Team Speak 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har nå brukt alle programmene men liker ventrilo best. er ikke verre enn å ha 2 versjoner av ventrilo inne så slipper du problemet med å ikke kunne connecte til alle servere. og lyden er da akkurat passe god synes da jeg. du skal jo ikke sitte å prate i det vide og det brede. du skal gi raske kommandoer etc. da er det greit med ett program som bruker lite minne og lite av båndbredden. Når du spiller på ett høyt nivå teller alt:)

Lenke til kommentar
Har nå brukt alle programmene men liker ventrilo best. er ikke verre enn å ha 2 versjoner av ventrilo inne så slipper du problemet med å ikke kunne connecte til alle servere. og lyden er da akkurat passe god synes da jeg. du skal jo ikke sitte å prate i det vide og det brede. du skal gi raske kommandoer etc. da er det greit med ett program som bruker lite minne og lite av båndbredden. Når du spiller på ett høyt nivå teller alt:)

 

sorry,har hvis skrevet her før(så ikke det før nå) :blush:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg sliten fortsatt med ei gammel slitt ISDN linje. har sinnsykt lyst til å spille cs ( pcw ) men VT tok for mye av linja mi... Noen som vet hva som Bruker minst av VT vs TS2? :) Er jo ganske irriterende å ha 2000 i ping når du gamer cs!! :D

 

MvH En som fortsatt gamer med ISDN! å spørr du meg, så lever vi e et Uland!! :S

skjerpings NORGE!!

Endret av tomahenr
Lenke til kommentar
Jeg sliten fortsatt med ei gammel slitt ISDN linje. har sinnsykt lyst til å spille cs ( pcw ) men VT tok for mye av linja mi... Noen som vet hva som Bruker minst av VT vs TS2? :) Er jo ganske irriterende å ha 2000 i ping når du gamer cs!! :D

 

MvH En som fortsatt gamer med ISDN! å spørr du meg, så lever vi e et Uland!! :S

skjerpings NORGE!!

5714382[/snapback]

du kan stille på hvor mye av linja du vil bruke i TS både ut og inn, setter du de på den laveste vil du nok ikke ha noe problem.

Dette kan også gjøres i selve kanalen :)

Lenke til kommentar
Har nå brukt alle programmene men liker ventrilo best. er ikke verre enn å ha 2 versjoner av ventrilo inne så slipper du problemet med å ikke kunne connecte til alle servere. og lyden er da akkurat passe god synes da jeg. du skal jo ikke sitte å prate i det vide og det brede. du skal gi raske kommandoer etc. da er det greit med ett program som bruker lite minne og lite av båndbredden. Når du spiller på ett høyt nivå teller alt:)

3314892[/snapback]

 

skal man ikke prate om alt mellom himmel og jord? hva slags klan spiller du i da? personlig så kunne jeg ikke tenkt meg å spille i en clan hvor man kun prater sammen når man spiller, og thats it :p

 

regner ikke med at det var det du egentlig mente, men det kan tolkes sånn :)

 

ang. Skype, skype er god til sitt bruk, men det mangler en GOD del innstillingsmuligheter i Skype, samt det bruker mer båndbredde og pc kraft - alt i alt, skype egner seg ikke i bruk for online spilling, lydkvaliteten plager meg overhodet ikke i TS2. vi bruker 16.4kbps (ellerno) codec på TS2 og det er pinade meg ikke noen enorm forskjell på TS2 og hvordan stemmen til folk er ute i verden ellers. :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...