BLOMST AFC Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hei, jeg trenger noen tips for å bli kvitt pop-ups og sånt dritt. Jeg bruker Shareaza som nedlastnings program, er det noen problem med det? Må jeg downloade noe pop-up block, og hvor får jeg tak i det? Endret 31. oktober 2004 av It's me
JKJK Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 1: skjerpings på topicfronten. Hvis du installerer SP2 til Windows XP, får Internet Explorer popupblokker. Men vil heller anbefale deg å bruke Opera eller firefox (opera vet jeg i allefall har innbegygget popupblokker som du kan slå på). Kjør en runde med AdAware personal 1.05 og spybot search and destroy 1.3 på pc'en din for å sjekke etter spyware, da spyware drar med seg mye sånt dritt som popups osv. Du finner all infoen du trenger på google.com
Simen1 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang.
Keejay Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Opera har en veldig god innebygd popup-blocker. Vil anbefale deg å prøve det.
LeGranDuc Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 SP2 Popupfilteret fungerer heller dårlig synest jeg. Får opp bla en illustrert vitenskap annonse alltid. Selv om det står på maks blokkering. Jeg bruker STOPZilla. Dette fungerer utmerket. Anbefales.
BLOMST AFC Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har nå lastet ned spyware doctor 2.1 og den fjernet noe dritt, men er det helt vekke nå? Eller trenger jeg en pop-up blocker?
BLOMST AFC Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Jeg gidder ikke å betale noe heller, på stopzilla står det bare free to try. Men du må betale etter en stund.
FosFat Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg kjører Opera! Har _aldri_ fått en eneste pop-up
danielsn Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) mozilla fungerer helt oky hos meg. Edit: Har heller ikke fått noen pop-up eller liknende. Har prøvd opra også, men jeg syns mozilla er bedre å bruke. Daniel Endret 31. oktober 2004 av danielsn
-ELK- Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Gratis operaen er genial. Det eneste av reklame er et ganske lite sted oppe i høyre hjørne. Det plager ikke meg.
el_cash Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hei, jeg trenger noen tips for å bli kvitt pop-ups og sånt dritt. Jeg bruker Shareaza som nedlastnings program, er det noen problem med det? Må jeg downloade noe pop-up block, og hvor får jeg tak i det? noen generelle tips: * oppdater windows via windows update * oppdater og kjør din antivirus * oppdater din firewall * oppdater og kjør adaware/spybot dette bør du gjøre minst en gang i uka. er det noe av det nevnte ovenfor som du mangler, så har du et problem - unngå da bruk av internett for din egen og andres skyld. vedrørende popups: * hvis du på død og liv *må* bruke internet explorer, så pass på at du har enablet popup-blocker * bruk heller opera eller firefox, og enable popup-blocker alle programmene over kan du finne gratis og lovlig, og er høyst anbefalt - og vil fri deg fra spyware, adware, popups, ormer og virus.
-ELK- Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 En anna ting som er fint og er Kerio Firewall. Den blokker sykt mange annonser. Men den spør om alt mulig av instalasjoner osv. Men den er fin, for nesten daglig spør den om jeg vil godta ei internet explorer fil som vil inn (bruker bare opera), som er trojansk hest.
It's me Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Flyttet til programvare. Popups har ingenting med "annet om hardware" å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå