Gå til innhold

Hva vet vi om neste GTA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt noe om "GTA IV - Sin City", noe som kanskje vil peke mot Las Vegas..?

 

Muligens bare tomme rykter.

Denne tråden er morsom. det må jeg si. Det er som å ta en tidsmaskin å ende opp 1 og et halvt år tilbake i tid. For det har seg slik at Ryktene om GTA 4 Sin City er gamle. De er fra den tiden de ikke viste noe om San Andreas. Så det var spekulasjoner over alt. Heldigvis har vi nå spillet og det heter ikke sin city.

 

Og GTA 3 FOREGÅR PÅ 70tallet!!!!!!!

 

Eller så har jeg gått glipp av den delen der tommy vercetti drar 30år tilbake i tid for å sone en dom som han slipper ut av i GTA VC..... :yes:

Lenke til kommentar
Og GTA 3 FOREGÅR PÅ 70tallet!!!!!!!

 

Eller så har jeg gått glipp av den delen der tommy vercetti drar 30år tilbake i tid for å sone en dom som han slipper ut av i GTA VC..... :yes:

NEI!! Det gjør det ikke.. Du må være mer våken i historietimen :D Tommy Vercetti har ingenting med GTA3 å gjøre...

Lenke til kommentar
husk!

gta 1

gta 2

gta 3

gta vice city=4

gta san andreas=5

 

gadd ikke ta med gta london.

 

uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta

Jævla taper

Gå å heng deg selv i ett tre...

 

Drittlei av folk som uttaler seg skråsikkert om ting de ikke veit en DRITT om, det der er helt feil.

Lenke til kommentar

Ååååå! dere er på komplett villspor hele gjengen. Bastante tullinger.

 

Gta 1 = Gta 1

Gta 2 = Gta 2

Gta London = Gta 2 expansion

Gta 3 = Gta 3

Gta: Vice City = Gta 3+

Gta: San Andreas = Gta 3++

 

Og for å få litt vissthet i det hele, så er det slik:

 

Las Venturas = Las Vegas

San Fierro = San Francisco

Los Santos = Los Angeles

 

Vice City = Miami

Lenke til kommentar
husk!

gta 1

gta 2

gta 3

gta vice city=4

gta san andreas=5

 

gadd ikke ta med gta london.

 

uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta

Jævla taper

Gå å heng deg selv i ett tre...

 

Drittlei av folk som uttaler seg skråsikkert om ting de ikke veit en DRITT om, det der er helt feil.

FYI... slike ting fører til advarsel og evt. ban om man har lignende advarsler fra før (Torsteinen fikk en uke). For det andre, uttalte ikke Headcleaver seg skråsikkert... han brukte ordet "nok" og "trur" som viser at han antar ting.

Lenke til kommentar

Jeg gir blaffen i versjonsnr. bare at GTA serien har definert om hvordan vi mennesker ser på spill. Det har vært banebrytende og er fortsatt banebrytende hva de får til på PS2 konsollen med den serien.

 

Å ja. jeg tør å vedde at Rockstar kommer med ny GTA til PS3. Hvorfor skulle de stoppe når de lager et spill som faktisk alle geeksa som laster ned alt fra Bubbles til Bananer i Pysjamas faktisk springer i butikken for å kjøpe det?

 

Om det er GTA999 så gir jeg blanke. Det blir garantert rått. uten tvil.

Lenke til kommentar
SkyMarshall: Det står i artikkelen at de ikke har gått ut med noe navn på spillet enda, tror nok den overskriften til artikkelen du henviste til er litt missledende.

Japp, det kan virke litt sånn ja.

Har også hørt fra flere steder at GTA 4 skal komme, og at det skal forandre det like mye som overgangen fra 2D til 3D. Men jeg kan ikke vise til en dritt av fakta. Det er visst ikke noe å finne på nettet heller, så jeg tror nok alt som kommer frem her er bare spekulasjon foreløpig.

 

Edit: leifingz

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
her er en liten teori .. hva om neste blir GTA:Online ? noe alla alle disse MMORPG(muligj eg skrev feil) noe sånn pay-to-play greier. ? hvor det er masse oppdrag og gjengkriging, og sjåit.

 

Epz.

Det hadde jo blitt lignende MTA(multi theft auto)

Så det hadde nok funket det ja, men jeg hater PTP, når vi har kjøpt spillet så har vi kjøpt spillet, det er bare juks å suge enda mer penger ut av oss :thumbdown:

Lenke til kommentar
,01/11/2004 : 09:35] SA: en hel stat.. kanskje neste steg blir et helt land? eller mer?

Synes det er litt rart men allikevel: San Andreas kan ikke være en stat.

 

San Fransisco er i California.

Los Angeles er i California

Las Vegas er i Nevada!

 

Og som dere sikkert vet, dette er de tre store byene som er i San Andreas.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
husk!

gta 1

gta 2

gta 3

gta vice city=4

gta san andreas=5

 

gadd ikke ta med gta london.

 

uansett om du har hørt noe om gta 4 er det nok noe gamle rykter om vice city du har hørt. men jeg trur også det kommer et eller flere spill i serien. de tjener jo tonn med penger på detta

Jævla taper

Gå å heng deg selv i ett tre...

 

Drittlei av folk som uttaler seg skråsikkert om ting de ikke veit en DRITT om, det der er helt feil.

FYI... slike ting fører til advarsel og evt. ban om man har lignende advarsler fra før (Torsteinen fikk en uke). For det andre, uttalte ikke Headcleaver seg skråsikkert... han brukte ordet "nok" og "trur" som viser at han antar ting.

Når det gjelder delen med hvilket nummer de ulike spillene har, uttaler han seg sikkert! (les: Husk!) Det var vel denne delen Torsteinen irriterte seg over, tolker jeg han rett. Jeg er enig med han i dette, dog uenig i måten han sa det på!

Lenke til kommentar
,01/11/2004 : 09:35] SA: en hel stat.. kanskje neste steg blir et helt land? eller mer?

Synes det er litt rart men allikevel: San Andreas kan ikke være en stat.

 

San Fransisco er i California.

Los Angeles er i California

Las Vegas er i Nevada!

 

Og som dere sikkert vet, dette er de tre store byene som er i San Andreas.

Nå må vi jo skille litt mellom spill og virkelighet! San Andreas er en fiksjon-stat! Den har tre store byer og 12 småsteder! De tre store har hver sin "rollemodell" Hvorvidt disse ligger i samme stat i virkeligheten eller ikke har jo ikke noe å si. Byene er jo heller ikke bygget opp slik disse tre byene er i virkeligheten, men bruker noen hovedtrekk for å karakterisere dem!

Lenke til kommentar
,01/11/2004 : 09:35] SA: en hel stat.. kanskje neste steg blir et helt land? eller mer?

Synes det er litt rart men allikevel: San Andreas kan ikke være en stat.

 

San Fransisco er i California.

Los Angeles er i California

Las Vegas er i Nevada!

 

Og som dere sikkert vet, dette er de tre store byene som er i San Andreas.

Nå må vi jo skille litt mellom spill og virkelighet! San Andreas er en fiksjon-stat! Den har tre store byer og 12 småsteder! De tre store har hver sin "rollemodell" Hvorvidt disse ligger i samme stat i virkeligheten eller ikke har jo ikke noe å si. Byene er jo heller ikke bygget opp slik disse tre byene er i virkeligheten, men bruker noen hovedtrekk for å karakterisere dem!

Så sant, så sant :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...