Gå til innhold

Hva vet vi om neste GTA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er sant som du sier. Vi er jo vant til at de store forbedringene skjer når de hopper opp et "versjonsnummer", så jeg håper hoppet fra GTA3 til GTA4 blir like stort som fra GTA2 til GTA3.

 

Da hadde hvertfall jeg blitt fornøyd :yes:

Vi blir sikkert fornøyde uansett... Har ikke spillt ett GTA som har skuffet... ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Ååååå! dere er på komplett villspor hele gjengen. Bastante tullinger.

 

Gta 1 = Gta 1

Gta 2 = Gta 2

Gta London = Gta 2 expansion

Gta 3 = Gta 3

Gta: Vice City = Gta 3+

Gta: San Andreas = Gta 3++

 

Og for å få litt vissthet i det hele, så er det slik:

 

Las Venturas = Las Vegas

San Fierro = San Francisco

Los Santos = Los Angeles

 

Vice City = Miami

Kan du sei...NEI?

 

Gta London er ein oppfølger til Gta1, mission pack faktisk. GTA2 er det einaste med den grafikkmotoren.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Ja, det er sant som du sier. Vi er jo vant til at de store forbedringene skjer når de hopper opp et "versjonsnummer", så jeg håper hoppet fra GTA3 til GTA4 blir like stort som fra GTA2 til GTA3.

 

Da hadde hvertfall jeg blitt fornøyd :yes:

Vi blir sikkert fornøyde uansett... Har ikke spilt ett GTA som har skuffet... ;)

Må si meg enig med deg der ja. Har fortsatt til gode å spille et GTA-spill jeg har blitt skuffet over. Eneste var Vice City, som jeg synes var litt for likt GTA3 i starten. Heldigvis endret dette seg når jeg fikk tak i PC-versjonen. Var av en eller annen grunn morsommere å spillet Vice City på PC :hmm:

Lenke til kommentar
Om neste GTA vet jeg ihvertfall at Rockstar "eier" rettigheter til GTA: Bogota, GTA Tokyo, and GTA Sin City. Så det er ihvertfall ikke usannsynlig at vi kommer til å se GTA i østen.

 

Men det kommer nok til å hete GTA4 "insertcitynamehere" eller noe slikt. Dette er dog bare spekulasjoner.

Ser du nevner Tokyo, artig om det ender der, blir vel noe samurai greier da, tenkte først på triader, men kom vel på at det var i Kina.

Lenke til kommentar
•Liberty City is based on NY.

•Vice City is based on Miami.

•San Andreas is based on Los Angeles (Los Santos), San Francisco (San Fierro), and Las Vegas (Las Venturras). They're bundled into one state that doesn't correspond to any real-life place.

 

As was said, the timeline goes like this:

 

•Vice City - ~1986

•San Andreas - ~1991

•Liberty City - ~2001

 

The last 3 games were all based on GTA1's layout, wherein you progressed from Liberty City, onto Vice City, and then San Andreas. GTA2 skipped the pace a bit and went to a new, unnamed, futuristic setting. GTA:London 1969 is pretty self-explanatory.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...