asad Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvis jeg skaffer meg masse områder, vil det være slik at jeg må forsvare dem HELE tiden?Er litt kjipt hvis det er tilfelle, har lyst tilå finne på annet.... noen som vet? ps: ja det er lørdagskveld og jeg spiller gta :!: Endret 30. oktober 2004 av asad
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Da er vi to Jeg finner det mest sannsynlig, at hvis du tar samtlige områder, så vil du kanskje "utrydde" de andre gjengene på en sånn måte at de ikke kan angripe deg? Jeg er langt fra sikker, men håper det er det som vil skje. Vil jo bli litt kjedelig å kjøre rundt hele byen hele tiden for kun å forsvare seg mot dem ja.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Tror ikke at det er sånn at du må forvare områdene dine hele tiden. Hvis området ditt blir angrepet (noe som kun har skjedd ett par ganger hos meg i løpet av 19 timer spilletid ) så får du beskjed ved at området begynner å blinke på kartet.
Dʋgɢtung Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg blir egentlig plaget ganske mye med dette, og jeg har kun tatt over 3 områder fra de lilla, og 2 fra de gule. Vet ikke hvorfor jeg blir så mye angrepet jeg, men det er lett å holde de unna da:)
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Du kan gå inn i et av områdene til de andre (lilla eller gult på kartet) og finne en gjeng med rivaler. Disse skyter du, og etter du har drept 3-4 stk av dem vil det stå at du har startet en gang war. Da kommer det tre "bølger" med angrep mot deg, og du har tatt kontroll over området
Passasjer Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 ******************S P O I L E R******************* Når du kommer lengre ut i spillet vi du slippe å forsvare områdene dine av grunner jeg ikke nevner, da blir det for mye spoiler.
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 ******************S P O I L E R******************* Når du kommer lengre ut i spillet vi du slippe å forsvare områdene dine av grunner jeg ikke nevner, da blir det for mye spoiler. Jeg håper virkelig at man fortsatt kan ta territorier etter at de har blitt "borte". Har kommet til San Fierro-oppdragene, og la merke til at gjengterritoriene ikke er farget lenger, samt at Ballas styrer i området mitt. Har selv tatt over bare 6 territorier.
TPking Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Jeg håper virkelig at man fortsatt kan ta territorier etter at de har blitt "borte". Har kommet til San Fierro-oppdragene, og la merke til at gjengterritoriene ikke er farget lenger, samt at Ballas styrer i området mitt. Har selv tatt over bare 6 territorier. Word Fikk bare tatt det ene området, kjipt at jeg ikke leste dette før jeg kom til san fierro for da kunne jeg vært über gangsta shit i los santos...
asad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 hva er det dere sier egentlig? Bør jeg ta så mange territorer som mulig i begynnelsen altså?
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Sånn det ser ut nå, så burde du det ja, selv om jeg ikke vet om det er av noen betydning senere. Håper virkelig at jeg får sjansen til å dra tilbake og gangbange, for jeg har kun to kjedelige oppdrag å velge mellom i San Fierro nå Hvis jeg var deg asad, ville jeg prøvd å ta over så mye som mulig ja. For å si det på den måten
asad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Sånn det ser ut nå, så burde du det ja, selv om jeg ikke vet om det er av noen betydning senere. Håper virkelig at jeg får sjansen til å dra tilbake og gangbange, for jeg har kun to kjedelige oppdrag å velge mellom i San Fierro nå Hvis jeg var deg asad, ville jeg prøvd å ta over så mye som mulig ja. For å si det på den måten hehe. I`m down fo dat shiat homie. Gotz to go and play now. Holla at my boyz.
Dʋgɢtung Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Du har blitt påvirket av spillet du også, ja! :!:
asad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Du har blitt påvirket av spillet du også, ja! :!: :!: snart får vi Gta: sa syndromet vi alle! HEHE G`d up homie.
Gromit Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 what's your problem, niggah? hehe. Når du tar over et turf. så kommer de nesten med en gang og angriper en av de andre turfene dine. Når du beskytter den andre som er under angrep da blir det stille. ihvertfall det jeg har lagt merke til. og stakk up med armour. for de ballaz gutta har ak47 og mp5 noen.
It's me Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) Oppdraget jeg nå skal ta fører meg til by 2. Tok det i går, men rakk ikke å finne et lagrepunkt før jeg skulle ut. Er derfor i by 1 fortsatt. Hvordan får jeg tatt flere områder? Det første området tok jeg under et mission. edit: har testet å skyte masse folk i en annen gjengs område, men fikk ikke til noe gangwar. Endret 2. november 2004 av It's me
Gromit Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 At folk ikke leser hele tråden altså.. skammelig...
It's me Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) At folk ikke leser hele tråden altså.. skammelig... Hvis du sikter til meg. Jeg leste det Complexion skrev om skyte masse folk i et motstanderområde. Jeg kjørte inn i et område til en annen gjeng, og skjøt masse folk, men det skjedde ikke en dritt. Vel, hvis du ser bort i fra at det kom masse politi etter hvert slik at jeg ble wasted av politet. Innrømmer at jeg burde ha nevnt at jeg testet å skyte masse folk i en annen gjengs område. EDIT: fant ut "problemet". Det går visst ikke ann å lage et gjenopprør ved "drive-by-shooting". Da jeg prøvde å drepe folk mens jeg løp til fots gikk det strålende å starte en gjengkrig. Endret 2. november 2004 av It's me
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Hvor mange turfs du tar har INGENTING å si for den videre gangen i spillet. Litt av pointet skal være at du kommer tilbake til en hood som er tatt over av Ballas! Uansett hvor mange turfs du tar så mister du de når du skifter by! Jeg regna med at spillet nærma seg slutten etter en stund i "Las Vegas", spesielt etter besøket til Liberty City! Men så feil kan man altså ta! Endret 5. november 2004 av Rookie_NO
Luchy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 det er ikke vits å ta over teretorium. fordi du mister det. så vent til seinere i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå