Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei igjen! artig å se at min hk-kapping skremmer vannet av mange :D er litt redd selv, enda ikke testa det.. men funker det ikke er det jo bare å ønske seg nytt til jul :D

tror selv det skal funke fint, så ikke ut som om det lå noen ledere der..

 

problemet er bare at jeg må kappe MER..

 

ta bare en titt her:

 

P1010124.jpg

 

her har jeg fått tak i en dremel og herpa 5-6 kappeskiver på å fjerne de sakene jeg nevne i forrige post..

 

virker dog som om kassa smalner litt og dermed får jeg ikke trykka kortet helt ned.. (det sitter nå i helspenn)

 

P1010126.jpg

her ser du resultatet av dremel-arbeid, skal pynte på det seinere.. :D

 

 

-Atle

 

(edit: bildeadresse)

Endret av Volkov
Lenke til kommentar

har nå tatt mot til meg og prøvekjørt det lettere modda hk'et (liggende på golvet med masse ledinger hit & dit)

 

og det FUNKA!

 

weee!

 

problemet er bare at jeg fortsatt ikke får trøkka det nok nedi primusen...

 

vurderer å kappe av hele den jævla pci-slotten, da jeg ikke skal bruke den.. men da kutter jeg vel ørtogbørti kretser på hk'et åsså..

 

hk_mod.jpg

 

altså som på bildet her, pci-slotten er merket "1", men problemet er tilkoblingene for power etc.. (merket "2"), de må da også gå..

 

har nemlig funnet ut at jeg må få vekk nermere en cm i bredden for at dette skal funke, er j****** trangt.. ugh!

 

 

-Atle

 

edit: ide skulle være pci

Endret av Volkov
Lenke til kommentar

prøblemet med å ikke ha hk i bånn er at det gjør boksen umulig å lukke.. det er ugunstig og vil bli mindre pent..

 

VIL IKKE møte veggen.. selv om jeg stiller meg meget skeptisk til å kutte vekk pci-slot + power shit..

 

 

skal i alle fall bytte cpu vifta, hører nå at den bråker noe værre...

 

nå har jeg i tillegg klart å føkke bra med lyden her..

 

er en sånn tilkobling for ekstra lyd-uttak i front.. når man ikke har en slik en kobla på skal man bruke to jumpere og koble sammen noe shit.. da blir lyden i venstre kanal meeeeget mye lavere enn høyre..

 

kobler jeg på den ekstra blir ting artig.. kobler jeg inn lydpluggen på standard lyd.ut er opplegget som med jumpere (lite lyd i venstre), bruker jeg derimot den ekstra lyd-utgangen får jeg lav lyd i høyre kanal.. forstå det den som kan...

Endret av Volkov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...